• juliia24

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-03-21 13:47:17 följande:
    e du int gravid kan alla tester fara åt pipsvängen!!! hahha ja har bestämt att du e gravid ... har juh sagt hela tiden ju :P hihi 
    då får du va ärlig o kommentera mitt test sen :D

absolut ska bara äta upp min juvliga glass som ja köpte av glassbilen igår :P
    då får jag se dem när jag kommer hem. ska med bussen om en kvart
  • juliia24
    sweetie85 skrev 2012-03-21 13:49:35 följande:
    dom tester jag alltid fått svar på är RFSUs egna tester.. dom litar jag bäst på faktiskt.. Men... det är inget man ska ta veckan innan mensen ska komma.. hehe... tror jag... jag har dock tagit dagen eller 2 dagar innan.. och dom har visat pos... =) *svagt som attan* men det har ändå varit ganska tydligt..

vad som finns i riga att köpa.. det får du se.. ;)
    hur länge ska ni vara där? :)
    lördag. ska bo på spahotell
  • juliia24
    angie91 skrev 2012-03-21 13:57:01 följande:
    ser brett! 

ser svagt men ja nått e där

tycker dock detta ser ut som cb-spök men ser juh på dom andra 2 :)

ja jag vet. tack för hjälpen. jag skriver ibland från mobilen. vi hörs. ha det så bra så länge.

vill se + på dig när jag kommer hem på lördag. håller mina tummar 
  • juliia24

Hej igen. Nu är jag inne på mobilen. Har bara en fråga. Jag har fått så mycke flytningar nu. Kan man få det i tidig graviditet. Bara nyfiken. Har aldrig haft så

• juliia24

Hur går det för mini och rangi91. Har ni testat mer

• juliia24

Men vännen jag vill se + på di.a och anför91 på lördag. Ja så mina fö Hihihirstårs

• juliia24

Hm blir felstavning med telefonen. Någon som kunde svara på min fråga.

• juliia24
    Mini Léonie skrev 2012-03-21 15:51:20 följande:
    Julia: Mkt flytningar har för mig varit mens varje gång så jag har ingen bra erfarenhet. Men brukar du inte ha så är det ju bra.. Jag har inga nu för en gång skull

Nej det brukar jag inte ha.
  • juliia24
    Mini Léonie skrev 2012-03-21 15:56:59 följande:
    Julia: Då är det ju jättelovande Hoppas: Det verkar omöjligt tidigt men hur känns det?

Jag mår illa är jättetrött och nu hat jag fått flytningar. Trodde det våt tanten men det var det inte. Hoppad hon håller sig borta. I alla fall nu när jag ska på sparesa
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester