• juliia24

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-10 15:12:33 följande:
    Så himla olika, men jag är väldigt stor motståndare till CB efter alla spök man fått.. Vissa värre än andra. Har du inget annat att ta?
    nej men på torsdag
  • juliia24
    Mini Léonie skrev 2012-03-10 15:01:00 följande:
    Fick massor med vårkänslor idag!!! Tänkte att eftersom jag inte har några gravtest att bjuda på ännu så delar jag med mig av en bild på resultatet av dagens runda på stan. Utmaning - fixa sovrummet. Glad

Faktiskt riktigt nöjd och längtar ännu mer efter sambons hemkomst nu!!!

Vad har ni andra gjort idag?

ja det vart ju fint. blev lite sugen att ändra om jag också nu.
  • juliia24
    Mini Léonie skrev 2012-03-10 15:17:31 följande:
    Tack.. Ja jag ligger i soffan och ler nu. Jättenöjd Glad
    jag fick nya stövlar och byxor av gubben idag. imorgon ska vi åka och titta på överkast och gardiner till sovrummet. visade din bild och då blev han också sugen. hihihikGlad
  • juliia24

hej lägger in mina bilder. dom vill inte bli starkare så det är nog inget

• juliia24
    Mini Léonie skrev 2012-03-12 22:42:55 följande:
    Julia:
    Tycker det känns starkare men ta något annat än CB tycker jag
    jag väntar på stavar från testlagret dom kommer på onsdag eller torsdag. 
  • juliia24
    Mini Léonie skrev 2012-03-12 22:50:02 följande:
    Julia:
    Spännande
    ja. hur går det för dig då?
  • juliia24
    Mini Léonie skrev 2012-03-12 22:56:41 följande:
    Julia:
    Tack det går bra... ÄL+1 idag och vi har laddat kan man säga. Haha! Ganska säker på att det tagit sig, fick den känslan igår så nu lever jag på den
    ja det får vi hoppas på dåSkrattande
  • juliia24

godmorgon tänkte bara lägga in mina tester. cb och det andra syns bra. men testlagret är svårt här men vi ser det svagt. någon som vill trixa

• juliia24
    OohKid skrev 2012-03-21 06:58:32 följande:

Här mina test! 
    Den övre tog igår den 20/3 kl 05.00
    Den i mitten i natt kl 02.30
    Den nedre idag kl 06.00

Inatt var strecket som starkast men det är ju inte ett fullt streck, den är lixom starkare i ena sidan av strecket.  

och som ni ser så är testet jag tog imorse jätte svagt! Fattar inget. är det något i min mage i huvetaget??
    grattis
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester