• isflikkan1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2012-08-14 17:04:30 följande:
    Jag kan fan inte fatta det! Tror att jag svimmade en skvätt...! Sprang in till min fyraåring och kramade honom som han nästan knäcktes på mitten, han stirrade och frågade: Men mamma vad tar du dig till?!

Haha! Längtar till maken kommer hem!! 

Men åååååååå, här sitter jag å gråter för att du får positivt Gravid 1-2

All LYCKA till dig/er
  • isflikkan1
    Knasten83 skrev 2012-08-15 13:39:36 följande:
    Momtobe: kissade precis, testar om fyra timmar! Hur många är här som moraliskt stöd kl 17:30?
    Me me me me meeeeee Tungan ute
    Då har jag sladdat hem från jobbet på moppen och kastat mig upp för trappen och tagit fram luren!!!
  • isflikkan1

Knasten, vänta till i morrn å ta digitalt ditt test är precis som mitt, jag vågade dock inte testa digitalt förän 2dagar senare....

• isflikkan1

Knasten kan du inte ta ett digitalt ist m veckoindikator?! Dumma cb som drygar sig och är svårtolkade....

• isflikkan1

De grav testen hade endast sålts till sjukhus och var inga vanliga grav test utan användes av sjukvården efter aborter för att säkerställa att allt va borta stod det....

• isflikkan1

Graviditetstester gav fel besked STOCKHOLM. Graviditetstesterna gav negativt besked - trots att kvinnorna var gravida. Därför återkallas nu 10 000 tester från sjukhus i hela landet. ? Vi vet fortfarande inte orsaken till detta, det är något vi utreder, säger Björn Gillberg, vd för tillverkaren ANL Produkter, till Sveriges Radios Ekot. Det var Karolinska universitetssjukhuset som tog kontakt med företaget, efter felaktiga testsvar. I Västerås uppmanas de kvinnor som testats vid kvinnokliniken att låta göra om testet. TT

• isflikkan1

Knasten det kommer visa ett STORT GRAVID, känner det på mig... Litar inte alls på dessa vrida å vända på streck test!! Utifrån ditt test igår så tror jag nog att de skulle visa pos på det i morgon :)

Håller tummar å tår!

• isflikkan1
    EnLitenBebisTack skrev 2012-08-15 19:50:38 följande:
    God kväll tjejer!

Jag är på ÄL+8 & BIM-10 idag och både igår och idag har jag mått otroligt illa och haft en fruktansvärd huvudvärk! Har även en molande värk i magen, som dessutom strålar ner i låren (?) Någon mer som har haft det och sen plussat?

Kändes som växtvärk i mina lårmuskler innan jag plussade å de strålade i ljumskarna, samt molvärken. Först öm i brösten, sen öm på bröstvårtorna....
  • isflikkan1

Ojjj, nu får jag flashbacks från Södertälje.... Hör även filmmusiken till hajen i huvudet ^^

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester