• isflikkan1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-20 10:05:26 följande:

Södertälje är nog ingen risk ....själv hörde jag temat från Indiana Jones av ngn anledning

Hahahahahaha, Indiana Jones.... jag döööör Tungan ute
  • isflikkan1
    viochdu skrev 2012-08-25 05:26:32 följande:
    God morgon flickor.

Idag va mitt test på morgonen lika svagt som mitt första igår. Hinner inte lägga upp då jag ska till jobbet. Men ska ta ett på måndag igen. Annars antar jag att min lilla lilla blödning va mf/mens.

Hej

Innan jag blev gravid så hade jag det som du. Min sista mens första dag(enl mig) va den 7/4 har alltid haft en.cykel på 28 dagar så långt jag kan minnas. När mensen inte kom i början på maj testade jag, fick jätte jätte svagt, knappt synbart både hemma och hos BM. BM tyckte jag skulle återkomma å avfärdade det hela som spök och ej gravid. Den 21/5 vid lunch började jag blöda jätte jätte lite, detta höll i sig den.22/5 å var försvunnet den 23/5 då hade jag blött ca en msk. Gjorde ett HCG test 28/5 som jag fick negativt svar på 5/6, kände mig dock konstig och tog ett gravtest 6/6 å fick svagt pos, rom min "halvblinda" sambo såg strecket! Gå in i v 17 idag, både min läkare å BM är lite förvirrad över vägen till mitt plus. De utgår från att blödningen(som enl mig va alldeles för liten för att vara mens) var min mens och att jag blev gravid 27/5 då jag hade ÄL.
  • isflikkan1
    Bullen80 skrev 2012-08-29 07:24:27 följande:
    Hej tjejer!

Eftersom ni är vana att analysera tester så skulle jag vilja att ni kollar mitt test! Tog imorse BIM+2. Räknas detta som plus och borde det inte vara starkare BIM +2?? Strecket kom upp efter kanske 30 sek och bilden är tagen efter kanske 2 minuter. Det är billiga testers sticka.

Snälla hjälp!

Defenitivt plus! Köp ett digitalt och ta under dagen :)

GRATTIS!
  • isflikkan1
    alexander2011 skrev 2012-09-04 00:42:40 följande:
    TACK :)

jag vågar nästan inte hoppas men det ger ju hopp. fan om det är spök asså 

Alex, min tant hoppade juh en hel månad trots många år av regelbunden blödning på dag 28 sen fick jag en liten liten liten sparsam blödning som var max 1 msk förlagt på 1.5dag.... Nu är jag gravid i v 17 :)

Denna blödning inkom  em 21- slut morgonen 23/5
    Gjorde HCG test (blodprov) 28/5 som jag fick testresultatet på den 5/6 (neg) eller 3 va mitt värde
    Den 6/6 testade jag pos första gången, mycket svagt dock två dagar senare tog jag digitalt där det stod gravid 1-2 Glad
  • isflikkan1
    Meja2011 skrev 2012-09-04 17:28:55 följande:
    Ja jag ringde igår, fick prata med en snorkig ssk, som snäste av mig med att "du kan absolut inet vara gravid hcg visade under 5 den 22/8" ja men jag testade i fredags den 31/8 och det visade gravid 1-2 "varför testade du ens i fredags" gahh vart så ledsen att jag la på=( Ringde sen upp igen och hoppades på att det skulle vara en annan ssk som svara, och det var det. Hon beklagade att jag blivit bemött som jag vart och sa att givetvis ÄR du gravid. Fick en teletid till läkaren idag.

Och hon sa detsamma, frågade hur jag skulle räkna eftersom att  jag började provera kuren den 17/8-26/8, hon sa att jag ska räkna den 17/8 som äl. Så alltså är jag i vecka 5(4+4) på en höft, de kommer säkert ändras sen ändå=)

Knasten: Gud vilka fina mössor=) flickorna älskar dem;) SÅ otroligt duktig du är;) 

Meja 2011 EXAKT så blev jag oxå bemött vid första kontakten för att jag oxå fått under 5 på HCG testet och prövade graviditetstest dagen.efter jag fått beskedet!! Jävla nötter!!
  • isflikkan1
    Meja2011 skrev 2012-09-04 20:28:27 följande:
    Isflikkan: du med! Du fan säger jag. Man jobbar på fel ställe om man måste vara så otrevlig:/

Knasten: skulle ta bild på minstingen i mössan men hon vart akut trött:/ så det hans inte med idag. Kan jag tro;) men dem är fina som dem är;) hehe klart alltid roligare med hemmagjort;) är så nöjd så

Å som det inte var nog att hon skällde ut mig och påtalade att jag I N T E var gravid så idiotförklarade hon mig när jag efterfrågade den BM som skulle ringa upp mig eftersom att hon påstod att någon sådan BM inte jobbade på stället ( När jag väl fick tala med min BM som ringde upp så visade det sig att hon jobbat nästan längst på stället) och hon bad så hemskt mycket om ursäkt för den, det som jag talat med!! Å hon hette visst det jag uppgett!!)

Blev så ledsen att jag gick och köpte ytterligare ett CB med veckoindikator och då stod det 2-3 detta va 3 dagar efter att jag fått gravid 1-2 ...... 
  • isflikkan1

U GO KNASTEN!!!

Håller alla fingrar å tår som går för dig..... Tycker det ser lovande ut, men jag diggar inte cb testen bättre med det digitala med veckoindikator Flört

• isflikkan1
    viochdu skrev 2012-09-12 14:30:53 följande:
    Trixxy: ja eller jag har en cykel på 24 25 26 dagar. Men nu när jag hade mf fixk jag mens två eller en dag för tidigt så den 20 blir dag 28 för mig... Så vet inte hur jag ligger till BIM-?

GRATTIS Viochdu!!!!

Jag testade med CB veckoindikator på äl +10 och jag är i vecka 18 nu Glad
    Tänk positiva tankar!! Å GRATTIS IGEN!!!Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester