Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lång väntan annars till nästa försök? Ledsen för er skull.. kram,,
oj så länge... det är ju många månader,, Va sjutton!!!
Du ser Bebisvagga, hade du inte gjort operationen så hade du kanske inte varit i livet, och då hade Gabriel inte haft nån mamma. Det kommer, se till att läka på alla sätt och vis först! :)
Skulle någon vilja ta sig en titt på det här, dock är bilden tagen ca 30 min efter att testet togs då kamerabatteriet dog.
sådär ser mitt ut som jag tog idag...
Bebisvagga: jag har också gjort en gbp och fått ett barn efter det... Ska inte påverka möjligheten att skaffa barn, däremot kan man få veck på äggledarna som gör att man kan få utomlvedshavandskap... Och som sagt ska man ju vänta 2-3 år efter... Jag fick inte ens någon specialmödravård pga det, fast de sa att jag skulle få det när jag gjorde min op...
Trist Slemtorsk att det inte tog sig
Men väntan låter himla mysko. Ni är ju redan inne på IVF. Det är ju den kön som är kan vara lite lång. Men vårdgarantin säger 3 månader annars får man hjälp i annat landsting.
Sen när man väl är inne så går allt fortare. Akademiska ha oxå sparkrav men när vi misslyckades så fick vi försöka igen direkt.
Till April är det 4 månader. Är det verkligen korrekt ? Kan ni ont ha gått fel information. Vårgarantin har ju även då trätt i kraft.
ååhhhh !!!! ringde precis en kille som vill hyra ut sitt hus till oss!!!! verkar helt perfekt,ska dit och kolla idag .. jippi