• MissFörstånd

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Haggstrom, helenfr - här är en till som är GBP opad juni -09. Fick ett barn innan op och är nu gravid i v16 med andra barnet. Får inte heller gå på spec mvc och inte äta mer vitaminer än vad jag redan gör. OM det hade med gpb open att göra vet jag inte men med första barnet försökte vi i ett år och nu var det på andra försöket eller första seriösa .

• Freja0811
    lilaemma skrev 2011-12-15 15:21:54 följande:
    Kanske kan jag ana något väldigt svagt... håller tummarna...
    Jag är ju bara på BIM -5 eller -6 så det ska inte synas så mycket...än... :)
  • Nikas

Tjaaa brudar. Jag håller koll här inne, hinner bara inte skriva nåt, gravidtröttheten har hunnit ifatt mig, härliga trötthet! :D

• BebisVagga
    HelenFr skrev 2011-12-15 13:29:18 följande:
    Bebisvagga: jag har också gjort en gbp och fått ett barn efter det... Ska inte påverka möjligheten att skaffa barn, däremot kan man få veck på äggledarna som gör att man kan få utomlvedshavandskap... Och som sagt ska man ju vänta 2-3 år efter... Jag fick inte ens någon specialmödravård pga det, fast de sa att jag skulle få det när jag gjorde min op...
    hur kan man få veck på dem?? dem e ju inte där nere o rotar?!
  • BebisVagga
    MissFörstånd skrev 2011-12-15 16:47:58 följande:
    Haggstrom, helenfr - här är en till som är GBP opad juni -09. Fick ett barn innan op och är nu gravid i v16 med andra barnet. Får inte heller gå på spec mvc och inte äta mer vitaminer än vad jag redan gör. OM det hade med gpb open att göra vet jag inte men med första barnet försökte vi i ett år och nu var det på andra försöket eller första seriösa .
    skönt att se en del GBP opade som faktiskt e gravida...

TACK FÖR ATT NI BERÄTTAR.. DET GER MEJ TRÖST OM ATT SNART SÅ...
  • Odetta

Jag är frustrerad

Tog ett nytt CB idag och det kanske är aaaaaningens tydligare än det från i måndags, med fortfarande så supersvagt att jag inte vet om det är ett + eller inte.

Billiga testen visar nada, förutom det från i morse som KANSKE fick en skugga en timme efter tiden gått ut.

Varför blir det såhär? Är det ännu en kemisk graviditet? Falskt utslag på CB (jag som inte tror på falska utslag...när det inte har varit nått så har det varit blankt på testen) och jag har ingen aning när jag ska ha mens, har bara haft en sedan vi fick minstingen.

Några idéer? Det här blir man ju knäpp på

• lilaemma
    norrköpingsbo skrev 2011-12-15 16:47:23 följande:
    rfsu-test taget idag.. suddig bild,men gissa gärna ändå...
    bilden är tagen efter ca 2 minuter....

Ser ut som ett litet svagt grattis ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester