• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-15 10:51:09 följande:
    hej töser..

Testdag i dag men det var ju knappast någon överraskning att det var negativt.. så nu blir det till att vänta på att få ny tid på kliniken och köra med hemmaförsök under tiden.. inte så rolig eftersom våra hemmaförsök inte innebär mys och gos direkt men vad göra man inte liksom...

Tråkigt att höra, kram!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-15 10:51:09 följande:
    hej töser..

Testdag i dag men det var ju knappast någon överraskning att det var negativt.. så nu blir det till att vänta på att få ny tid på kliniken och köra med hemmaförsök under tiden.. inte så rolig eftersom våra hemmaförsök inte innebär mys och gos direkt men vad göra man inte liksom...

nej :( men försök att få upp en mysig kväll med sambon. överaska han o gör det till nått speciellt så att det inte känns som att man gör det bara för att..
  • kanske 4a

Jag lever iaf upp till namnet testnarkoman! Jag testade idag äl +6 men insåg sen att jag räknat fel och det är bara äl +5 haha. Toknegativt så klart, men håll till godo :)

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-15 11:07:15 följande:
    jag ser något..dock svagt !! bim??

bim- 2 el 3 ja det var väldigt svagt
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2011-12-15 10:58:28 följande:
    nej :( men försök att få upp en mysig kväll med sambon. överaska han o gör det till nått speciellt så att det inte känns som att man gör det bara för att..
    vi "gör det ju inte" på samma sätt som ni andra iaf

Vi myser jättemycket och det är väldigt mycket närhet och intimitet mellan oss, när vi ska "göra bebis" är det tvärtom väldigt kliniskt med maskin, kopp och sprutor - vi heminseminerar ju , det går inte på något annat sätt pga hans skada...
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-15 11:11:47 följande:
    vi "gör det ju inte" på samma sätt som ni andra iaf

Vi myser jättemycket och det är väldigt mycket närhet och intimitet mellan oss, när vi ska "göra bebis" är det tvärtom väldigt kliniskt med maskin, kopp och sprutor - vi heminseminerar ju , det går inte på något annat sätt pga hans skada...
    ok det hade jag missat. ja mys är jätteviktigt i förhållandet.
  • BebisVagga

Då fick jag svaret idag.. Du har fått ett missfall till.. Det kunde hon säga genom att se mitt gravtest o att jag berättade om mensen som kom...

så två missfall denna höst/vinter.. trött, huvudvärk.. ansiktet som förlorar färg o fryser till is..

Så nu beställdes det en hel del doser med blodprover.. e snart 2 år sedan min magoperation så jag kan ha fruktansvärd brist på alla viktiga saker man måste ha..
    ...
    KUL.. NOT.. alltså MITT eget fel att vi inte får barn.. MITT fel..
    hade kunnat vara bättre på blodkontrollerna var 6e månad.. o ta mina mediciner som jag ska..
  • sweasmamma
    BebisVagga skrev 2011-12-15 11:17:25 följande:

Då fick jag svaret idag.. Du har fått ett missfall till.. Det kunde hon säga genom att se mitt gravtest o att jag berättade om mensen som kom...

så två missfall denna höst/vinter.. trött, huvudvärk.. ansiktet som förlorar färg o fryser till is..

Så nu beställdes det en hel del doser med blodprover.. e snart 2 år sedan min magoperation så jag kan ha fruktansvärd brist på alla viktiga saker man måste ha..
    ...
    KUL.. NOT.. alltså MITT eget fel att vi inte får barn.. MITT fel..
    hade kunnat vara bättre på blodkontrollerna var 6e månad.. o ta mina mediciner som jag ska..
    Men nääää!!! beklagar såååRynkar på näsan det är INTE DITT FEL!!!!! det kommer när kroppen är redo att bära ett barn !! KRAM 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester