Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ju lägre desto känsligare. Vanligaste nu är att testerna har 25. Cb och testlagret m.m
Ju lägre desto känsligare. Vanligaste nu är att testerna har 25. Cb och testlagret m.m
Super tack. Då kanske jag kan hoppas än då att testet inte visade nått på bim kanske behövs lite mer hcg ?
asså en fråga. börjar verkligen tveka på om det inte är nått. tror inte det :( borde inte testet blivit starkare isf eller kan det dröja länge till innan det blir nån stegring? tänk om det är spöksträck. såg ingenting på senaste testet bara en svag skugga efter utgående tid mot ljuset :( borde jag avvakta några dagar innan jag testar igen?
slemmtorsk hur går det för dig?
Puman: ja här har det varit aktivt hahaha, ja nu jävlar får det ta sig :) ska du pröva cb:s äl tester eller hur gör du?
.aj: klart du kan hoppas det är ju positivt hihi grattis :)
oomickanoo: anar mig nån skugga där :) forsätt o testa så ser vi om det blir starkare :), håller tummarna
Carmat!! Jag vet inte OM jag ska köra äl test faktiskt ... ev köper jag cb`s annars kör vi from idag ,förra gången fick jag utslag dag 9 på dagen ,neg kvällen så äl mellan dag 10-11 så vi gör så denna mån också,räknar att det är så!
lite sport får det allt vara ha ha
idag är iaf dag 8 efter senaste mensens första dag ...så vi kör..
Dagens test. Känns som att det är lite starkare än igår. Jag o min sambo har försökt få barn i ett år så vågar inte riktigt tro att vi är gravida än. Vill testa med ett digitalt men det kanske är förtidigt? hur känsligt är de digitala? har testat med rfsu's testa tidigt nu,