Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Carmat: vi håller tummar o tår!! :)
Carmat: vi håller tummar o tår!! :)
Jaha .. antagligen ÄL på söndag ,har INTE blivit nåt mys än =( men idag imorgon och söndag kör vi på =) kanske mån också =)
nu har min gubbe beställt tester från ebay 150 ägglossningstester och 50 gravtester för 260 spänn drygt.. inkl frakt ha ha.. nu kan jag testa ihjäl mig jue *S*
gutt slemtorsk!!! =)
Jag kör inte äl test denna gången och ska testa mig bim-1 först... då är det nyårsafton=)
Jag har mått illa som tusan i 7 dagar nu,1 vecka sen jag hade min "mens" ett svaaaaaagt pos och ett neg!mensvärks och hör och häpna... sjukt gasig i magen??? är jag aldrig annars.. undrar om det är magkatarr?!!
Slemtorsk i di bralla: Beklgarar att de inte blev nånting denna gång =/ Låter bra gubben bestält hem ältest =)
Vilken gullig gubbe du har Slemtorsk :) Jag är så ledsen att det inte tog sig för er den här gången :( Jag har ju följt dig ett tag här nu även om jag inte skriver lika ofta längre. Men tänk dig glädjen härinne när du väl plussar! Nästan så vi måste dra ihop alla till en fest ;)