• Nikas

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis alla som fått fina plus!!! Bästa julklappen!!

• Stinis83

Carmat, jag har inte sett nåt på dina test hittills, men nu skymtar jag faktiskt något ;) Ska bli spännande att se hur det ser ut om några dagar!

Ebba08, jag tycker att jag skymtar nåt på ditt test också ;)

• alexander2011
    Stinis83 skrev 2011-12-16 13:08:14 följande:
    Carmat, jag har inte sett nåt på dina test hittills, men nu skymtar jag faktiskt något ;) Ska bli spännande att se hur det ser ut om några dagar!

Ebba08, jag tycker att jag skymtar nåt på ditt test också ;)

ja det tycker jag med hihi. längtar tills mina cb kommer på mån tis nån gång
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2011-12-16 14:03:00 följande:
    Vad är dag är dag 16? Bim-??
    beror ju på hur lång cykel du har och är det dag 16 efter senaste mensens första dag då... isf torde det väl vara typ BIM-12 om du har en 28 dagars cykel..

Eller missuppfattade jag din fråga?
  • Ebba08
    Skrutt 83 skrev 2011-12-16 12:41:09 följande:
    Trixade genom att justerade kontrasten lite på ditt test, hoppas det var ok och såhär blev resultatet:

INGEN tvekan, och rosa och fint! STORT GRATTIS igen!
    Åh tack, ja är blev det helt plötsligt "jätte"tydligt :D

Wehooooo! Då är det kanske på riktigt! När kan jag ta ett digitalt? De är väl mindre känsliga? Jag är ju bara på ÄL+10/ Bim -7
  • NämenHej

Har bidragit med test ibland :) har två till här.ska förklara varför jag bara dyker upp ibland.det är för att vi inte planerar barn men det är alltid välkommet :) vill bara checka av ibland :)

Hmm hittar inte vart jag lägger till bilder via mobilen.återkommer :)

• slemtorsk i din bralla
    NämenHej skrev 2011-12-16 15:14:09 följande:
    Har bidragit med test ibland :) har två till här.ska förklara varför jag bara dyker upp ibland.det är för att vi inte planerar barn men det är alltid välkommet :) vill bara checka av ibland :)

Hmm hittar inte vart jag lägger till bilder via mobilen.återkommer :)
    det går inte att lägga upp bilder via mobilen
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester