• UntilTheDark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nikas skrev 2011-12-16 16:16:02 följande:
    Va vem är kotte1?!?
    Ett troll som härjat här i forumet en längre tid och byter namn lite nu och då. Blev sist påkommen med att ha snott en bild från clearblues hemsida på ett positivt test och sa att det var hennes och att hon +:at.
  • kanske 4a

Inboxa mig nuuuuuuuuuuu :)

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Choccolat

Skit in att inboxa! Skriv här iställlet... Men om ingen vågar så Skriiiiiv till mig tack!!!!

• Choccolat

Slemmis.. jag är övertygad om att någon inboxar dig om vem det är.. så nu vädjar jag till dig att inboxa mig om vem det är.. (Jag var ju faktiskt med och körde ut Kotte på den tiden det begav sig..) skratt!

• lilaemma

STOPP! Nu börjar jag få kalla kårar! Det här börjar likna vuxenmobbing! Oavsett om kotte var ett "troll" som tyckte det var roligt att luras eller en stackars människa som gärna ville vara gravid och hade svårt att ta ett negativt test, så är inte det här ett bra sätt att hantera problemet. Låt den stackars människan vara!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester