• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-12-19 09:38:06 följande:
    XD hahaha sjuk du är :)
    Skrattande
  • Bullen i ugnen
    Diorali skrev 2011-12-19 07:36:37 följande:
    Lägger upp mina test, från igår och idag  

Ingen tvekan, grattis!
  • alexander2011

negativt idag. är på bim+1. har ont i magen under naveln/buken och höger sida. spänner o värker. mensen kanske på g i alla fall men har känt såhär några dagar nu men inte lika kraftigt som idag :(
    när ska jag ta rfsu testa tidigt? tror den kommer med posten idag/imorgon. måste det vara morgonurin efter bim?

• slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2011-12-19 11:27:32 följande:
    negativt idag. är på bim+1. har ont i magen under naveln/buken och höger sida. spänner o värker. mensen kanske på g i alla fall men har känt såhär några dagar nu men inte lika kraftigt som idag :(
    när ska jag ta rfsu testa tidigt? tror den kommer med posten idag/imorgon. måste det vara morgonurin efter bim?
    Har du gått förbi ditt BIM så kan du testa när som helst på dagen, men du bör ju ha hållt dig i några timmar för att säkerställa hormonhalten.
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-19 11:28:53 följande:
    Har du gått förbi ditt BIM så kan du testa när som helst på dagen, men du bör ju ha hållt dig i några timmar för att säkerställa hormonhalten.
    ok tack. tror jag ev kommer ta morgonurin ialla fall för säkerhets skull.

funderar fortfarande. jag som annars har en cykel på 30 dagar, fick mensen den 22:e nov.äl den 1:e dec dvs äl kom 5 dagar tidigare. har jag en cykel på 25 dagar denna  månaden nu då ist för 30? eller har jag bim den 22:e likt förbannat? då är det 30 dagar.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester