• Ljushuvudet

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mamma Linder det där är ett väldigt positivt äl-test enligt mig Jag tror att du måste putsa dina glasögon Bulle i ugnen

• mamma Linder

ja det är mycket starkar än kontrollstrecket, men då har jag äl i morogn då? det blir fjäsk och lockelse för fullt.

• sweasmamma

inte jag heller men efter senaste äl,2 -3 dagar innan bim började jag må sjukt illa!! fick mens som va lite konstig ,mest bruna slemmiga flytningar liite blod! 

hade nog äl igår och mått illa i över 1 v av och till..riktigt illa mående och sjuk huvudvärk som kommer och går. öm i ena bröstet och som sagt ,finnar,i ansiktet och rygger.. har jag aldrig så tänkte om det va äl-symtom? 

• Lejoninna

Jag har inte heller några spec symtom. Lite molvärk i svanken bara :)

• Bullen i ugnen

Jaha, då blandade jag ihop vilket av dem som är kontrollstrecket. Sitter och kollar med mobilen f ö så det är lite svårare att se.

• sweasmamma

hmmm konstigt ...

måste vara någon slagt stress då .. fick ju ett mkt svaaaagt plus MEN neg dagen efter med ett annat test  

• mamma Linder

står lite i valet och kvalet när det är bäst att pippa, vi gjorde det i går morse, ska man vänta tills i morogn och köra då och på onsdag eller ska man köra i kväll och i morgon? får nog inte honom att göra det fyra dagar i streck Skäms
    Lyxproblem eller? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester