Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mamma Linder det där är ett väldigt positivt äl-test enligt mig Jag tror att du måste putsa dina glasögon Bulle i ugnen
Mamma Linder det där är ett väldigt positivt äl-test enligt mig Jag tror att du måste putsa dina glasögon Bulle i ugnen
får ni speciella äl symtom??
som finnar,illamående,ömma bröst och huvudvärk??
ja det är mycket starkar än kontrollstrecket, men då har jag äl i morogn då? det blir fjäsk och lockelse för fullt.
jag har inga Äl symtom alls inte ens flytningar
inte jag heller men efter senaste äl,2 -3 dagar innan bim började jag må sjukt illa!! fick mens som va lite konstig ,mest bruna slemmiga flytningar liite blod!
hade nog äl igår och mått illa i över 1 v av och till..riktigt illa mående och sjuk huvudvärk som kommer och går. öm i ena bröstet och som sagt ,finnar,i ansiktet och rygger.. har jag aldrig så tänkte om det va äl-symtom?
Jag har inte heller några spec symtom. Lite molvärk i svanken bara :)
Jaha, då blandade jag ihop vilket av dem som är kontrollstrecket. Sitter och kollar med mobilen f ö så det är lite svårare att se.
hmmm konstigt ...
måste vara någon slagt stress då .. fick ju ett mkt svaaaagt plus MEN neg dagen efter med ett annat test
för ett par dagar sen såg det ut så här
står lite i valet och kvalet när det är bäst att pippa, vi gjorde det i går morse, ska man vänta tills i morogn och köra då och på onsdag eller ska man köra i kväll och i morgon? får nog inte honom att göra det fyra dagar i streck
Lyxproblem eller?