• Freja0811

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det har väl kommit upp ett vitt streck här? För det rosa strecket är väl för nära kontrollstrecket, tycker jag det ser ut som.
    Fick svagt plus imorse på ett annat, men hade ett RFSU kvar.

• Freja0811

men jag tycker det ser ut som ett vitt streck till vänster om det rosa? Och att de sitter för tätt ihop (de rosa dvs)

• Fyffe
    Freja0811 skrev 2011-12-19 14:21:30 följande:
    Det har väl kommit upp ett vitt streck här? För det rosa strecket är väl för nära kontrollstrecket, tycker jag det ser ut som.
    Fick svagt plus imorse på ett annat, men hade ett RFSU kvar.

Ser fint ut!
    sweasmamma skrev 2011-12-19 14:21:20 följande:
    nej jag jobbar =)  men som sagt hade det visat såhär om det INTE är nåt??det är inte spöktunnt ju 
    Nej det ska ju inte kunna visa om det inte är positivt.. för det ser ju inte ut som spök
  • kanske 4a
    Fyffe skrev 2011-12-19 14:16:45 följande:

Kan knappt fatta det men efter alla dessa tester måste jag väl ändå tro på att jag är gravid! Den översta är tagen idag.. tänk vad det kan ändra sig på några dagar! I onsdags var det helt negativt och nu så här!

Puman testa igen med samma märke då för att se om det blir positivt igen! Jag håller tummarna! 

Tjusig stegring, avis blir jag :) Grattis!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-19 14:21:20 följande:
    nej jag jobbar =)  men som sagt hade det visat såhär om det INTE är nåt??det är inte spöktunnt ju 
    Detta va inget spökstreck!!!! de kan inte visa så här ifall de inte vore nå
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-19 14:35:35 följande:
    Detta va inget spökstreck!!!! de kan inte visa så här ifall de inte vore nå
    inte... oj ..men ett annat test dagen efter visade neg =( annat märke som sagt men ändå!! kanske skulle åka och köpa ett 
  • Fyffe
    sweasmamma skrev 2011-12-19 14:40:47 följande:
    inte... oj ..men ett annat test dagen efter visade neg =( annat märke som sagt men ändå!! kanske skulle åka och köpa ett 
    Min vän tog ett test och fick ett svaaagt plus, dagen efter tog hon ett till som var negativt. Hon bokade tid hos bm för hon skulle göra abort och även bms test visade negativt. De frågade henne om hon verkligen var gravid så hon fick göra vul och det visade sig att hon var det :) Så vissa tester visar ju inte. Då får man vänta och testa igen! Men jag skulle nog köra med samma test som visade plus från början utifall det är känsligare..?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester