• Radioactiive

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-12-18 20:27:44 följande:

tycker det är konstigt. sambon o jag såg än omd et är väldigt svagt iofs var bilden inte lika stor, sådär nån mer än jag som ser eller är det synvilla?
    Jag ser också. Mixtrar man ser ja lite bättre också.

• Lindis1974

Jag ser inte på det mixade heller och så kan man ju inte inte lita på ett test som man mixat med eller hur ? ;)

• Radioactiive
    Lindis1974 skrev 2011-12-18 20:49:39 följande:
    Jag ser inte på det mixade heller och så kan man ju inte inte lita på ett test som man mixat med eller hur ? ;)
    Beror nog på, de mixtrade tar fram de små sakerna vi inte ser, men de är bra att ha många ögon så man kan analysera ;)
  • Lindis1974

Jo fast hittills ha jag inte sett ett enda redigerat test som sedan verkligen varit positivt. De gånger det har skett har strecken varit full synliga utan redigering.

Jag menar inte att Carmat inte är gravid men just nu så ser jag verkligen ingenting. Inte på det redigerade eller på det vanliga. Bättre att vara ärlig tycker jag i alla fall :)

• alexander2011
    popcornplaya skrev 2011-12-18 20:55:33 följande:
    Jag ser på det mixtrade också.

Solig
  • UntilTheDark
    Bullen i ugnen skrev 2011-12-18 20:33:40 följande:
    Jag tror att ni inbillar er att det finns ett streck där bara för att ni så gärna vill. Ungefär som att man kan bli skengravid.
    Så tror jag det är många gånger här i tråden. Inte för att verka elak men....ja.
  • kanske 4a
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-18 09:52:06 följande:
    SLEMMIS ÄR HÄÄÄR!

Jag har inte riktigt hunnit med att sitta vid datorn i helgen.. sonen är här (åker till pappa i dag igen men kommer på fredag för att fira julen med oss) ..

har fixat i vårat finrum, huggit gran i skogen, klätt granen, dukat upp i finrummet för att det ska vara redo att ta emot familjen på julafton.. det är bara maten och dukningen som fattas Gjorde även tre omgångar Janssons frestelse och kokade en omgång risgrynsgröt efter sonens lunchbeställning i går...

*pust*

nu ska jag försöka ta det lite lugnt.. men lördag är det trots allt julafton och det är en VÄÄÄLDIGT speciell jul i år... eftersom..........*shhhhh hemlis* vi ska gifta oss då också... men det är det (nästa) ingen som vet...Så nu ska jag fixa till min klänning som ska läggas ner i fram..

Vi kör i gång med "varannandags- inseminering" i dag.. beräknar att jag har ägglossning.. ons typ..

Men vad roligt, stort grattis!!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Gummsan

Varför skulle man ens vara så taskig att säga att man ser ett streck om man inte gör det??!! Menar ni allvar?!

• mamma Linder

Gjorde ett äl test nu på kvällen och det var svagare igen, det i morse var starkt, när har jag äl då?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester