• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kör imorgon =) äl dagen 

• popcornplaya
    Bullen i ugnen skrev 2011-12-19 12:50:35 följande:
    Nja, det ska väl vara lika starkt el starkare än kontrollstrecket?
    Fast det är det ju!
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Knasten83

Linder: jag tycker ni ska ikväll, det e ju superpos ältest så kör idag! Spermier kan ju leva upp till 5 dygn!

• Fyffe
    sweasmamma skrev 2011-12-19 13:29:07 följande:

för ett par dagar sen såg det ut så här

Det ser ju ut som ett svagt plus eller?
  • sweasmamma

vet inte... eller ser jag i syne..testade ett annat test dagen efter som va neg,annart märke dock !!

jag har liiite värk ibland i magen men inte så mkt,mår sjukt illa och gjort varje dag i 8 dagar ...huvudvärk from hell men inget annat så ...

detta är ju taget bim+2 typ ,blödningen fick jag bim-1 

• kanske 4a
    sweasmamma skrev 2011-12-19 14:00:30 följande:
    vet inte... eller ser jag i syne..testade ett annat test dagen efter som va neg,annart märke dock !!

jag har liiite värk ibland i magen men inte så mkt,mår sjukt illa och gjort varje dag i 8 dagar ...huvudvärk from hell men inget annat så ...

detta är ju taget bim+2 typ ,blödningen fick jag bim-1 
    Hade jag varit du hade jag tagit ett till test, om inte annat för att kunna släppa tanken på att det kanske är något. Om det är positivt är det väl dags att kontakta gyn och kolla så allt står rätt till. Med tanke på att du ändå haft blödningar.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-19 13:29:07 följande:

för ett par dagar sen såg det ut så här

Ser ett svagt plus, inte testat nå mer???
  • sweasmamma

nej tg ett dagen efter .. eller samma dag kommer inte ihåg,annat märke och det va neg.båda va tagna efter jag kissat precis innan OCH druckit massa kaffe ,har inte testat för trodde inte det va nåt men illamåendet spökar ff rejält.. och gråter och blir lätt irriterad men ... ja jag vet inte

• sweasmamma

ja blödningen va liksom...brunakrig som äl flytning,slemmigt liksom!! inget färskt blod direkt ..bara pyttelite när jag torkade mig ,inte i bindan 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester