-
Jag brukar nog räkna andra dagen. För om man har utslag på äl då så borde ju inte ägget släppt än.My Guiding Light skrev 2011-12-19 19:54:04 följande:Popcornplaya: hur brukar du räkna ÄL? Dagen efter första pos eller andra?
-
Så här ser kvällens test ut.. Fortfarande inte ens nära BIM.
BIM - 6 idag men direkt när jag kissade kom strecket och sen blev det visserligen lite smalare men kom direkt...
TOKIG!!!
Helt oredigerad men ur
plockat ur vanligt CB för att mobilkameran går inte att fota på testet utan att det blänker...
Vad säger ni? -
jag ser inte om det ska vara plus eller inte när det är urplockat. just CB är annars de enda testen som inte blänker i kameran tycker JAG men det beror säkert på vilken mobil man har......Liten Léonie skrev 2011-12-19 20:06:04 följande:Så här ser kvällens test ut.. Fortfarande inte ens nära BIM.
BIM - 6 idag men direkt när jag kissade kom strecket och sen blev det visserligen lite smalare men kom direkt...
TOKIG!!!
Helt oredigerad men ur
plockat ur vanligt CB för att mobilkameran går inte att fota på testet utan att det blänker...
Vad säger ni?
Om det är vanligt CB ska det ju bli ett plus.... jag ser bara ett streck åt ena hållet. -
Det ena strecket ser vitt ut? Är det kontrollstrecket?
-
det ser ut som ett fint tidigt plus tycker jag=)Liten Léonie skrev 2011-12-19 20:06:04 följande:Så här ser kvällens test ut.. Fortfarande inte ens nära BIM.
TOKIG!!!
Helt oredigerad men ur
Vad säger ni? -
Ja men det vågräta strecket är ju inte där för det är "färgat i plasthållaren" dvs inte på testet.. Det som ska va där är det LODRÄTA och visst är det där. Jag blir helt nervös....
Här kommer en bild på det som liksom är blått redan på själva testhållaren...
-
Shit va jag har dålig koll på testen! Alltså, jag är så säker på att du e gravid!! Jag sa ju det! ;))
Strecket är tydligt och det kvittar att det blev smalare, det kom direkt och det är ju 4678436 pos testet på raken!! Hihi!
Grattis!! -
Hahahahahaha ja det är många test nu men ändå kan jag inte fatta. Men å andra sidan borde jag fatta om några dagar om det nu är så.. Jag köpte lite till idag för jag tyckte inte det dög med de där stickorna.. HJÄLP!! BeroendeKnasten83 skrev 2011-12-19 20:20:03 följande:Shit va jag har dålig koll på testen! Alltså, jag är så säker på att du e gravid!! Jag sa ju det! ;))
Strecket är tydligt och det kvittar att det blev smalare, det kom direkt och det är ju 4678436 pos testet på raken!! Hihi!
Grattis!!Tack söta för att du tror det men jag vågar ändå inte hoppas ännu...
-
Jag vet, man blir verkligen beroende!! Mycket pengar har gått till alla test, hihi!! Då kanske dina ältest är till salu snart? Gravtesten me? ;)
-
Lätt att dom är om jag lyckas...Knasten83 skrev 2011-12-19 20:26:45 följande:Jag vet, man blir verkligen beroende!! Mycket pengar har gått till alla test, hihi!! Då kanske dina ältest är till salu snart? Gravtesten me? ;)