• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Enligt sista mens 28e men enligt äl test tidigare tror ja

• slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2011-12-22 12:31:16 följande:
    Åh hoppas såååååå
    hoppas för din skull också... att jag inte får upp ditt hopp i onödan nu men jag SER verkligen ett streck där även utan förstärkning... det måste väl synas IRL också?
  • Freja0811
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-22 12:27:45 följande:
    för nu bör du nog det.. eftersom de kan ge svagt utslag och digitalt inte kan....jag skulle hålla tumamrna och vänta lite som sagt..
    Bara för det så började jag blöda lite nu så nu sket det sig denna gången med och nu lär det dröja innan vi kan försöka igen.
  • alexander2011

ähh skit :( tog isär testet o kikade o jag kan allt se ett sträck om en väldigt svagt. det fanns inte när jag testade med cb för några dagar sedan. kan det vara tidigt än eller spöksträck?

• slemtorsk i din bralla
    Freja0811 skrev 2011-12-22 12:37:26 följande:
    Bara för det så började jag blöda lite nu så nu sket det sig denna gången med och nu lär det dröja innan vi kan försöka igen.
    åååå stackars... så trist
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-22 12:33:14 följande:
    Carmat... jag har trixat i det oändliga med dina bilder men tyvärr blir det inget streck äns då

satan då aja får invänta mensen ist
  • alexander2011

har nog fått det där omtalande spöksträcket som cb kan ge :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester