• Freja0811

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-22 12:41:05 följande:
    åååå stackars... så trist

och nu ska svärmor bo hos oss ett tag tydligen så då lär det inte bli något barn 2012.
  • slemtorsk i din bralla
    Freja0811 skrev 2011-12-22 12:49:34 följande:
    och nu ska svärmor bo hos oss ett tag tydligen så då lär det inte bli något barn 2012.
    meeen du menar att ni inte ska sexa på hela tiden svärmor är där???? ÄÄÄSCH.. ni är vuxna människor och ska väl för fasen få knulla!!!!!!!!!!!!!!!!

Bit i kudden, gör det i garaget hehe....
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-22 12:51:24 följande:
    meeen du menar att ni inte ska sexa på hela tiden svärmor är där???? ÄÄÄSCH.. ni är vuxna människor och ska väl för fasen få knulla!!!!!!!!!!!!!!!!

Bit i kudden, gör det i garaget hehe....

XD precis, inte hade jag låtit svärmor hindra. var diskreta bara
  • slemtorsk i din bralla
    alexander2011 skrev 2011-12-22 13:01:42 följande:
    XD precis, inte hade jag låtit svärmor hindra. var diskreta bara
    jag menar.. VI ska köra på lördag.. när både sonen och svärisarna sover på andra sidan gipsvägg... och vi kör ju med mannens maskin som går under smeknamnet motorsågen... just för att den låter som en motorsåg, han kan inte komma utan den så den måste liksom användas *S*

Mannen funderar på om vi ska tassa ut i pannrummet i andra ändan av huset h aha ha... allt går bara man vill och ett sexliv måste man ju för tusan ha även om man har inneboende.
  • Skrutt 83

Carmat: Ja ser något ytterst svagt på testet, fast det inte är redigerat. Lånade bilden och trixade lite med den, hoppas det är ok, och visst syns det ett streck:

Med tanke på hur sent du plussade sist och att mensen inte kommit så skulle jag våga hoppas lite till om jag var dig..

Gummsan: Ser tyvärr inget på testet, bara något smalt lite till vänster men det ser mer ut som färgrest eftersom det är så smalt, men fortsätter hålla tummarna.'

Pumann & Jennie83: väntar med SPÄNNING på era tester från  idag!!!

Jennie83: Så spännande att Preg också visade, tror verkligen du är gravid!

Vad jag har hört och läst så har CB vanligt och digitalt 25.

Här är det lite deppigt äl+6 och inga symtom alls... =( Kommer bli ett 9 försök är jag säker på =(

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Skrutt 83
    Gummsan skrev 2011-12-22 13:10:22 följande:
    Ja nu syns inget längre. Suck Deppig...
    =( Vet så väl hur det känns =( Men försök att inte deppa, än har inte mensen kommit så en finns det hopp. Jag fortsätter att hålla tummarna.
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-22 13:03:38 följande:
    jag menar.. VI ska köra på lördag.. när både sonen och svärisarna sover på andra sidan gipsvägg... och vi kör ju med mannens maskin som går under smeknamnet motorsågen... just för att den låter som en motorsåg, han kan inte komma utan den så den måste liksom användas *S*

Mannen funderar på om vi ska tassa ut i pannrummet i andra ändan av huset h aha ha... allt går bara man vill och ett sexliv måste man ju för tusan ha även om man har inneboende.
    motorsågen hahaha, ja precis :)
  • Freja0811

vi bor bara i en 2.a så det är redan trångt som det är. ska flytta om 1 månad så kommer stå kartonger överallt . visst är det jävligt bra att hon lämnar sin man för han är inte snäll men att inte kunna göra vad man vill i sitt egna hem. men max 1 vecka alltså.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester