• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Min största lycka... GRATTIS... håller tummarna för att allt går bra för dig. Jag förstår nog känslan.. jag trodde jag skulle skrika av lycka o gråta o ha mig första gångren jag testade positivt, men ... vi hade försökt sååå länge (3 år) och fått veta att det fanns nästan noll chans att min dåvarande kunde bli pappa utan hjälp (och vi hade inte kommit fram i ivf-kön än då).... så det blev nästan bara en suck...

Skulle jag testa positivt NU skulle jag nog bli helt nipprig och jääääättenervös o rädd, kanske för att jag vet lite vad som väntar (även om jag hade en extremt jobbig graviditet förra gången, kommer inte bli så en gång till, fick ju operera bort min galla mitt i grav..) men också för att det finns nog bara en chans.. börjar ju bli till åren *S* och blir jag gravid nu och får missfall tex så är det nog kört..det hinns liksom inte med en gång till

Grattis ni som plussat som jag missat.....

Ska se om det är någon som vill få sina bilder mixtrade med... får roa mig med det tills det blir testdax för mig igen *S*

• Hallonbilar

aww tack för du tog dig tid, vill så gärna ha en liten, ok jag är  6 dagar kvar till bim så än är det inte kört,  tack igen <3

Nu går han runt och försöker se ut som en katt
  • slemtorsk i din bralla

odd....jag skulle nog våga mig säga att de är positiva, men eftersom det är CB så är jag ändå liiiiiite tveksam- litar inte alls på dem tyvärr.....

• alexander2011
    Hallonbilar skrev 2011-12-22 08:00:59 följande:

bättre :( igen förlåt, jag undrar om ngn kunde mixtra med detta, tack på förhand
    negativa. även den korrigerade
  • slemtorsk i din bralla
    Hallonbilar skrev 2011-12-22 09:23:03 följande:
    aww tack för du tog dig tid, vill så gärna ha en liten, ok jag är  6 dagar kvar till bim så än är det inte kört,  tack igen <3

näää det är ju LÅÅÅÅNGT kvar.. själv hade jag ju testdag för en vecka sen.. tog digitalt eftersom BM på ivf-kliniken sa det.......... och det blev "Inte gravid"... så nu väntar jag på ägglossning.. som borde kommit i går (men som ju kan förskjutas lite på grund av behandlingen)...... men mår illa... har molvärk och spända bröst + halsbränna!?!??!?!

Börjar undra om jag inte ska ta ett gravtest efter jul iaf *ASG*

Beroende???? näääää inte jag inteOskyldig
  • 05091112
    Odetta skrev 2011-12-22 09:21:18 följande:
    Här är mina tester....ingen bra stegring enligt mig, men ok med svaga test enligt bm på kk? Det syns bättre på mobilen och IRL, vet inte varför det inte är lika tydligt på datorn...alla korten är tagna runt 5 minuter och är oredigerade....ser ni också?  Strecken kom med det samma och fanns kvar när 10 minuter gått och gårdagens test vart starkare när det torkat (fast det vet jag ju att man inte ska titta på så det spelar ju ingen roll)

Hur tolkar ni dessa? 

Om jag vinklar skärmen ser jag ytterst svaga streck. Prova med testlagrets istället, de är känsligare!
  • Hallonbilar
    alexander2011 skrev 2011-12-22 09:23:43 följande:
    negativa. även den korrigerade
    men det är väl inte kört hoppas jag har ju ett testa tidigare men tänkte vänta minst 4 h

Nu går han runt och försöker se ut som en katt
  • LinaLoj

Ni är så goa! Tack för svaren.

Jag stirrar på de där testen och till slut blir man ju blind. Det är ju ren lögn att försöka hålla sig flera dagar...  

• Gummsan

Nu måste ni väl ändå hålla med om att om det skulle tagit sig av sexet vi hade 10e och 11e så skulle det visat på testen nu eller hur?

Neg imorse igen

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester