• slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Freja0811 skrev 2011-12-22 11:51:40 följande:
    Inte gravid fick jag på CB's digitala, så nu är det väl bara att vänta in mensen då...
    trist men har du passerat BIM??
  • Freja0811

tror jag skulle haft den igår eller idag men jag vet inte.
    ingen mensvärk eller så, och trodde jag fick ett streck på RFSU imorse, men måste varit spök då.

• slemtorsk i din bralla
    Freja0811 skrev 2011-12-22 11:54:14 följande:
    tror jag skulle haft den igår eller idag men jag vet inte.
    ingen mensvärk eller så, och trodde jag fick ett streck på RFSU imorse, men måste varit spök då.
    eller så är det för lite hormonpåslag för att digitalt ska ge utslag????
  • Freja0811

jag vet inte, så här såg testet ut imorse efter ca 10-15 min

• 05091112
    Freja0811 skrev 2011-12-22 11:58:03 följande:
    jag vet inte, så här såg testet ut imorse efter ca 10-15 min
    Klart oskarp bild men jag ser två streck
  • slemtorsk i din bralla
    oomickanoo du vet nog vid det här laget att jag inte ger någon falska förhoppningar i onödan.. men jag trixade med ditt test och jag tror att du ÄR gravid....

kolla här.

Strecket är tydligt, tyvärr blev det en skugga intill så det ser jättebrett ut men det är en prick mitt i strecket och även om det är SVAGT så tror jag det är positivt, fast det är sååå låg hormonhalt att det inte blir tydligt... och är det lågt hormonhalt så visar digitalt inte gravid...

Jag skulle avvakta någon dag och sen ta ett annat test... kanske PREG eller testlagret om du har tillgång till dem (de finns på en hälsokostbutik i Göteborg så är man i närheten där kan man köpa där iaf)

Jag håller på dig.. tror att det är din tur nu
  • sweasmamma

morrn.. eller ja go middag!!vatt fullt ös,att på kyrkogården och har alltså inte vatt inom apoteket än. känner mig OGRAVID men haft hugg i livmodern idag också,när jag rör mig hastigt .... 

• Freja0811

Jag väntar en vecka till, nu tänker jag inte köpa mer test, hade mensvärk för 2-3 dagar sen (kändes så som den brukar göra dag 1-3 ca)och trodde den skulle komma men inte,

• Loouiiisee
    Freja0811 skrev 2011-12-22 12:11:58 följande:
    Jag väntar en vecka till, nu tänker jag inte köpa mer test, hade mensvärk för 2-3 dagar sen (kändes så som den brukar göra dag 1-3 ca)och trodde den skulle komma men inte,

Jag har som svag mensvärk hela tiden men inte ett spår av blod.
    Fattar inte alls vad som händer....  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester