• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tog ett digitalt .. INTE GRAVID!! tog ett cb plus,svagt plus,blått inget tunt streck .. fattar inget =(

• Liten Léonie

SORRY att jag terroriserar tråden med bilder.. Men den jag la upp va lite suddig. Tycker det syns bättre här... ??

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-23 12:49:48 följande:
    tog ett digitalt .. INTE GRAVID!! tog ett cb plus,svagt plus,blått inget tunt streck .. fattar inget =(
    men tog du cb digitaqla med morgonurin????
  • Langtarmassa

En liten fråga, vad har ni för erfarenheter av testlagrets äl-stickor?? Funkar dom?

Tycker mig känna av äl, men får ingen stegring på stickorna.. har vart lika halvstarka nu i 5 dagar båda morgon och kväll.. :/ 

• LinaLoj

Fortfarande molvärk mest när jag sitter.Känns som att jag ska få mens närsom.  För jäkla grinig mot folk ena stunden och riktigt trevlig i nästa. Som en jäkla kärring är jag. :/ Blir svinhungrig men får bara ner liiite liite. Gnäll gnäll.
    Bim-5 och alla stickor ( inkl testlagrets) visar neg... 

Vill jag detta lite väl mycket och har helt enkelt blivit skengravid? En stilla undran såhär mitt på dan... 

• Liten Léonie

Ingen som har nån tanke om bilden på stickan??

LinaLoj skrev 2011-12-23 14:04:09 följande:
    Fortfarande molvärk mest när jag sitter.Känns som att jag ska få mens närsom.  För jäkla grinig mot folk ena stunden och riktigt trevlig i nästa. Som en jäkla kärring är jag. :/ Blir svinhungrig men får bara ner liiite liite. Gnäll gnäll.
    Bim-5 och alla stickor ( inkl testlagrets) visar neg... 

Vill jag detta lite väl mycket och har helt enkelt blivit skengravid? En stilla undran såhär mitt på dan... 
    Hahaha Lina TRO mig jag har varit likadan hela veckan... Men du.. typ 15 stickor senare med inte en chans till streck så fick jag det som syns ovan här typ 3 inlägg upp. Så ge inte upp.. 

• Bullen i ugnen
    Langtarmassa skrev 2011-12-23 13:16:29 följande:
    En liten fråga, vad har ni för erfarenheter av testlagrets äl-stickor?? Funkar dom?

Tycker mig känna av äl, men får ingen stegring på stickorna.. har vart lika halvstarka nu i 5 dagar båda morgon och kväll.. :/ 

De är bra.
  • xcuseme
    Liten Léonie skrev 2011-12-23 12:55:52 följande:
    SORRY att jag terroriserar tråden med bilder.. Men den jag la upp va lite suddig. Tycker det syns bättre här... ??

jag ser ett svagt streck, så hade jag förut med mitt 3dje barn och sen blire starkare :)
    18/4, kl:12.41 kom våran Mirabell
  • Liten Léonie
    xcuseme skrev 2011-12-23 14:19:01 följande:
    jag ser ett svagt streck, så hade jag förut med mitt 3dje barn och sen blire starkare :)
    Åhh spännande. Jag har känt att det nog är så att jag inte har lika lätt för att få utslag på stickorna medans CB visat plus som känts för många och för breda för att va spök. Kanske vågar jag hoppas nu...

Jag är så trött på mig själv nu med alla test så jag förstår om ni som ser alla mina bilder också tröttnar men det är ju ändå rätt forum att lägga upp bilder i så jag fortsätter.

Inte morgonurin men ändå detta resultat på PREG efter cirka 10 min...

• xcuseme
    Liten Léonie skrev 2011-12-23 14:26:21 följande:
    Åhh spännande. Jag har känt att det nog är så att jag inte har lika lätt för att få utslag på stickorna medans CB visat plus som känts för många och för breda för att va spök. Kanske vågar jag hoppas nu...

Jag är så trött på mig själv nu med alla test så jag förstår om ni som ser alla mina bilder också tröttnar men det är ju ändå rätt forum att lägga upp bilder i så jag fortsätter.

Inte morgonurin men ändå detta resultat på PREG efter cirka 10 min...

jag tröttnar aldrig roligt och se test och anylysera :) vet itne hur många test jag tog med mina 3 andra. men ja la sj ut ett test nyss för nån timme sen för de var svagt men konstigt då ja har spiral, men gjorde sj ett cb å de va neg..

men man ser ju lätt på detta test att de är ljusrosa :)
    18/4, kl:12.41 kom våran Mirabell
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester