• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ser ni nått?
  • LitenEmma91
    alexander2011 skrev 2011-12-24 20:14:34 följande:

ser ni nått?
    jag gjorde bilden lite mörkare och såg 2 streck iaf.
    Vad tror du om mitt?
  • alexander2011

asså jag vet inte ser ut som 3 sträck i ditt :S du kan inte ta ett nytt? eller har du ingen bättre bild?

• LitenEmma91
    alexander2011 skrev 2011-12-24 20:34:06 följande:
    asså jag vet inte ser ut som 3 sträck i ditt :S du kan inte ta ett nytt? eller har du ingen bättre bild?
    det kanske är tvillingar:P
    nej, jag har ingen bättre och nu har testen torkat hela dagen, får bli nytt i morgon
  • LöjligaFamiljen

Nu tvivlar jag inte längre. Pos på testlagret ikväll efter att ha hållit mig 4 timmar... Jag är GRAVID

Är dock livrädd för att det ska va två igen. Dels för att ja plussar så tidigt och dels för att jag mår då dåligt :/  Har inte gjort det någon annan grav. Mått dåligt alltså...  

• LitenEmma91
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-24 20:49:32 följande:

grattis:D
  • LöjligaFamiljen
    LitenEmma91 skrev 2011-12-24 20:52:08 följande:
    grattis:D
    Tack
  • alexander2011
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-24 20:48:17 följande:
    Nu tvivlar jag inte längre. Pos på testlagret ikväll efter att ha hållit mig 4 timmar... Jag är GRAVID

Är dock livrädd för att det ska va två igen. Dels för att ja plussar så tidigt och dels för att jag mår då dåligt :/  Har inte gjort det någon annan grav. Mått dåligt alltså...  
    GRATTIS :) vilken julklapp
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester