• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

carmat85,jag kan aaana nått svagt spännande

• alexander2011

spännande. kanske bättre med morgonurin. uppdaterar imorgon :)

• Meja JP

liten l'eone,jag vet inte riktigt,slutade med p-piller förra månaden och har inte fått mens än.så jag testar nu då jag skulle haft mens om jag ätit piller

• Bullen i ugnen
    Meja JP skrev 2011-12-23 22:45:41 följande:
    Hej! jag skulle vilja låna era ögon så ni kan hjälpa till att kolla mina test

det är ett rfsu.

det nära är taget utan blixt,det andra med blixt,samma test.

nån som kan se ngt?

Ser ingenting.
  • Together90
    marla333 skrev 2011-12-23 19:04:28 följande:

lägger upp bilder här för att se vad andra tror. det rosa är äg-test. det blå är grav-test. hade missfall för 5 veckor sedan. ingen mens imellan, men har testat två grav-test negativt innan, men nu detta. 
    kan det vara hormoner som kommer och går? eller är det en ny graviditet? eller är det ett spöstreck?
    För mig var det sådär efter missfallet, det var så fram tills 8-9 veckor efter missfallet..
    Jag trodde också på ny grav men tyvärr för min del :(

Jag fick också positivt ÄL test som du

Men vi får se
    :)        
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Hoppas 2012

Grattis till er alla som plussat!
    Vilka julklappar ni får. Är avundsjuk

@kanske 4a - hoppas din mens håller sig borta och du får +. ja jag är otroligt ledsen och tråkigt att jag hade 4 dgr bruna flytningar innan mens...utdraget. Kram

@gummsan - ja riktigt ledsamt :( kram
    Ingen rolig jul detta

• Vadhänder
    sweasmamma skrev 2011-12-23 07:06:09 följande:
    vadhänder. ledsen för din skull =( säker att det är mf??kram till dig 

Ja, det började småblöda helt klarrött på morgonen, sedan runt 10 så fick jag fruktansvärda smärtor i magen som gick över lite med smärtstillande. Sen på kvällen så tog jag ut tampongen och då bara forsade det rent blod, kom ut en gigantisk klump och några mindre. Tokblödde igenom på en gång och forsade igen, satte i en ny, sprang till macken för att köpa nattbindor som extra skydd. kom hem och satte i den. Efter några minuter hade det blödigt igenom och får forsande blod igen med massa klumpar :( ursäkta att jag är så ofräsch men jag känner att jag vill berätta. Idag är det inte lika mycket, en normal mensblödning men det gör fortfarande jätte ont. Jag känner mig så tom nu :( kram till dig också
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester