Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Det kom ett extrastreck, men det satt precis intill kontrollstrecket, är inte helt 100 på det jag såg, tar ett nytt närr jag vaknar nästa gång
Det kom ett extrastreck, men det satt precis intill kontrollstrecket, är inte helt 100 på det jag såg, tar ett nytt närr jag vaknar nästa gång
God jul på er tjejer!
Inget plus blev det i julklapp
Här kommer mitt test. Ett redigerat och ett oredigerat. Tänk om det är sant. Vilken julklappi så fall!
Här kommer mitt test. Ett redigerat och ett oredigerat. Tänk om det är sant. Vilken julklappi så fall!
Detta test, om det nu inte är ett spökstreck förklarar i så fall mitt illamående på morgonen och kvällarna. Har varit gravid fyra ggr tidigare men sluppit illamåendet. Verkar inte göra det denna gång dock...
Men tycker det verkar lite konstigt att det var neg på testlagret. Är inte de känsligare än cb?
Löjliga familjen: Blir ingen nubbe till sillen för dig
God jul alla!
Löjligafamiljen:
Jag har ju flertalet svaga men breda plus bakom mig förra vecka och först igår började jag få svaga svaga positiva streck även på sticka och på preg's tester.
CB känns som att dom ger svaga plus oavsett om man ens är i närheten av gravid så jag skulle inte våga hoppas på något förrän jag ser positivt på nåt annat test med...
Hoppet har pendlat ordentligt för mig i veckan. Känns så tråkigt att CB ger en hopp som sen försvinner. HOPPAS att du får streck på annat imorgon
Tror du det Heléne? Haha dricker ändå inte nubbe. Men ingen cider som det var planerar på annandagen. Har varit och köpt redan tillåmed för ja var så säker på att det inte tagit sig...