• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Carmat,ser nått :) tror ff på grattis :)

• sweasmamma
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-25 10:27:20 följande:
    Jag har lite dåliga erfarenheter ang falska Cb,, titta i mitt galleri.
    Hoppas du får ett fint plus snart!  
    jag fick ett tjockt brett svagt .. sen efter det ett spök,trådsmalt men bred skugga och ett svagt nu ... och då va jag 1-2 v över bim.... men bm va rädd för utomhavande då jag haft hugg i mage och mått illa men ...jag släpper det nu =)
  • Hoppaspåfler

Jag pratade med cb kundtjänst för ett tag sedan o de sa att deras vanliga test tyvärr kan visa så, det skall ju för 17 gubbar inte visat nått om det inte är någon!! Så de skickade mig ett digitalt men det visade den gången neg givetvis..

• Sunliight

Hej alla!

Hoppar in här då jag tog ett test imorse! Är på BIM -3 eller 4, tror ägglossningen var någon dag sen så störst chans är att jag är på BIM-4, så det är tidigt! Men det är ju juldagen och folk ska ut, och jag vill inte dricka alkohol om det är en bebis i magen så tänkte att jag tar ett test och ser

Jag ser suuuuupersvagt streck! Men då menar jag verkligen jättejättesvagt, men eftersom jag kan se det, då finns det väl ändå? Men man blir ju mupp av att kolla, så lägger in två kort så ni får se! Det syns lite tydligare i verkligheten, men inte mycket. Hoppas ni ser det också!!!

Jag har bärbar dator, och vinklar man skärmen ser man mer hah! Har tagit med mobilkamera som inte är den bästa!
  • ledarsuggan

Det understa är gårdagens (torkat)
    och det översta är idag.
    Tror nog att jag kan börja hoppas!
    Sambon tycker jag ska lugna ner mig men det är inte så lätt efter två ärs försök och ett missfall undertiden!

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-25 10:22:55 följande:
    Hej vänner!!! har haft mer än fullt upp under julen =) jag fick ju neg på digitalt sen svaaaaagt plus på cb plus!! äh jag blir tokig,inte skulle det vara sååå svagt nu =) min nästa bim är den 1/1 så nyårsafton ska jag testa .. men hallååååå... hade sex EN gång dagen efter ÄL så chansen är ju liten =)

skika efter testlagrets stickor. de är känsligare än cb o då borde du få ett svar. nja det är inte säkert. en del kan plusa sent o dina sträck har ändå varit breda :)
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-25 11:06:45 följande:
    carmat ... undrar allt om det inte är nåt!!!! ser nåt iaf =)

jag hoppas det men va fan, bim+7 o ändå svag svagt bara men iofs bim+12 sist så kanske samma denna gång då. hoppas
  • alexander2011
    ledarsuggan skrev 2011-12-25 11:31:54 följande:
    Det understa är gårdagens (torkat)
    och det översta är idag.
    Tror nog att jag kan börja hoppas!
    Sambon tycker jag ska lugna ner mig men det är inte så lätt efter två ärs försök och ett missfall undertiden!

se där ja :) grattis :) det syns ju tydligt.
  • LitenEmma91

Idag blev testet rosa i båda kanterna och lite in mot mitten där teststrecket ska vara, kanske doppade det för mycket eller för lite

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester