• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LitenEmma91 skrev 2011-12-24 20:36:10 följande:
    det kanske är tvillingar:P
    nej, jag har ingen bättre och nu har testen torkat hela dagen, får bli nytt i morgon

haha eller hur :) ta ett test imorgon så ser vi :) lycka till
  • Helenmedh
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-24 20:49:32 följande:

Gahhh!  Fasen vad kul!!! Ingen tvekan! 
  • kanske 4a
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-24 20:49:32 följande:

Åhh vad roligt, grattis!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Usch jag börjar bli orolig. Ingen mens idag heller och negativa tester i morse. Jag plussar som sagt alltid tidigt, de enda gångerna jag inte gjort det har det betytt utomkveds. Jag är livrädd för det nu. Om det är ett tredje X i den äggledare jag har kvar, blir det ingen fyra för oss Gråter

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • alexander2011
    kanske 4a skrev 2011-12-24 21:14:49 följande:
    Usch jag börjar bli orolig. Ingen mens idag heller och negativa tester i morse. Jag plussar som sagt alltid tidigt, de enda gångerna jag inte gjort det har det betytt utomkveds. Jag är livrädd för det nu. Om det är ett tredje X i den äggledare jag har kvar, blir det ingen fyra för oss Gråter
    hur många dagar har du gått över. kan ta tidinnan hcg halten går upp
  • LöjligaFamiljen

Tack hörni :) har massa test kvar så lär testa några dagar till :D

Ser tyvärr inget på ditt carnat men sitter på mobilen..

• LitenEmma91

Bim-6 Kissar oftare och får lite mensvärk till och från. Kan bara sova 4 timmar utan att behöva gå upp och pinka, det är ovanligt för mig, jag brukar kunna sova 10 timmar i sträck

• alexander2011
    LitenEmma91 skrev 2011-12-24 21:31:09 följande:
    Bim-6 Kissar oftare och får lite mensvärk till och från. Kan bara sova 4 timmar utan att behöva gå upp och pinka, det är ovanligt för mig, jag brukar kunna sova 10 timmar i sträck

kan ju vara nått även om det är tidigt. annrs får du kolla upp så du inte har uvi. lycka till
  • LöjligaFamiljen

Kanske är något på g litenemma jag kissar också oftare...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester