• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Louise: Jag ser!

Detta är taget när jag hållt mig en timma, kort taget inom tiden.. Någon som ser nåt? 

• slemtorsk i din bralla

Fortfarande ingen ägglossning för min del...brukar ägglossa dag 12 och i dag är jag på dag16, underligt värre....

Men jag fick ju världens finaste julklapp i går ......

SÅ hoppas vi på plus senare....när nu ägglossningen behagar komma
  • MissMollis

Oj så mkt postiva besked :D

GRATTIS Skrutt!! Hurra för dig!

o GRATTIS Slemmis hoppas första dagen som fru känns fantastisk!:D

• MissMollis
    Loouiiisee skrev 2011-12-25 14:16:50 följande:

Ser ni något?

ser men väldigt svagt :)
    Helenmedh skrev 2011-12-25 14:31:05 följande:

Detta är taget när jag hållt mig en timma, kort taget inom tiden.. Någon som ser nåt? 

ser nåt men väldigt svårt o säga om det e riktigt el spök, håller mina tummar för dig :)
  • Loouiiisee
    Sunliight skrev 2011-12-25 14:18:02 följande:
    Jättesvagt, men ser två streck Speciellt om man vinklar skärmen!
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-25 14:19:36 följande:
    Jag ser louise :)

Men herregud! :) Jag vet måste lägga in här och fråga för jag inbillar mig bara massa hela tiden hehe.
    Men fattar inte varför det inte visar tydligare isåfall? Hmmm.  
  • Helenmedh
    MissMollis skrev 2011-12-25 14:37:10 följande:

ser nåt men väldigt svårt o säga om det e riktigt el spök, håller mina tummar för dig :)
    Grattis slemmis till bröllopet!!

Och ja, men nu har jag fått tre stycken där man kan se ett extra streck så jag börjar hoppas !  
  • Loouiiisee
    MissMollis skrev 2011-12-25 14:37:10 följande:

Verkar ju lovande ändå då kanske :D
    Men så länge inte mensen dyker upp ska jag testa, vill det ska bli starkt! Ett självklart plus.  
  • MissMollis
    Helenmedh skrev 2011-12-25 14:38:56 följande:
    Grattis slemmis till bröllopet!!

Och ja, men nu har jag fått tre stycken där man kan se ett extra streck så jag börjar hoppas !  

det låter bra hoppas hoppas! så spännade när man börjar ana de där åtråvärda strecken :)
  • Helenmedh
    MissMollis skrev 2011-12-25 14:41:18 följande:
    det låter bra hoppas hoppas! så spännade när man börjar ana de där åtråvärda strecken :)
    Ja alltså 4 månader utan en aning till streck och nu har jag fått tre stycken som man kan iallafall ana! Känns trevligt
  • Liten Léonie

attans... jag skulle inte testa mer innan bim. bim-2 och svagt på rfsu's vanliga... wiii

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester