• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2011-12-25 13:18:34 följande:
    Carmat: Tack snälla du! Är så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har en bra känsla denna gång så jag hoppas att det går vägen, vore en dröm att få ge vår lilla kille ett syskon! Tror absolut jag har rätt om dig! Ser väldigt lovande ut på bilden pumman trixat med! =) Tror du får tydligt vilken dag som helst nu! Hoppas då kan vi följas åt!

Pumann: Tack rara du! Hoppas så att det ska gå vägen denna gång. Det låter lovade för en ny grav, jag håller tummarna!!

ja eller hurSolighade varit hur coolt som helst. ja vi får hoppas det.
  • alexander2011

puman: jag hoppas att det inte är nått annat. tror fortfarande att det är nått. vore väldigt knepigt annars

• sweasmamma
    Frokenpilla skrev 2011-12-25 13:20:23 följande:

Får jag vara med?

Fick det här resultatet imorse...alldeles för tidigt.. är på ÄL+7 och BIM-11.
    Man ser strecket bäst om man håller det framför fönstret. Först såg man det bara då men efter en halvtimme såg man det även utan...men så pass svagt så tror inte det skulle fastna på min usla mobilkamera...
    oj det va tidigt men visst syns det nåt=)
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-25 13:25:45 följande:

lite svårt... 
    attans då Obestämd
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-25 13:24:42 följande:
    puman: jag hoppas att det inte är nått annat. tror fortfarande att det är nått. vore väldigt knepigt annars
    ja men som sagt ...det skulle vatt starkt  vid detta laget ,hoppas inte det är X!!! men såå ont i magen har jag ju inte utan illamående,hugg ,kramp och mensvärk men det kan ju bero på annat absolut 
  • Skrutt 83

FrokenPilla: Ser absolut nåt. Det var så mitt var igår, jag såg nåt svag skugga inom tiden som syntes mest om man lös igenom, efter 30 min syntes ett rosa streck och imorse var det positivt inom tiden. Jag håller tummaran att det är så för dig också.

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Helenmedh

Någon som har några synpunkter om båda mina test?

Och skrutt: Grattis igen! Superglad för din skull! 

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-25 13:28:36 följande:
    ja men som sagt ...det skulle vatt starkt  vid detta laget ,hoppas inte det är X!!! men såå ont i magen har jag ju inte utan illamående,hugg ,kramp och mensvärk men det kan ju bero på annat absolut 
    knepigt, nja x tror jag inte. då borde väl du fått mer positivt innan eller? är värdelös på det där. får hoppas du e grvaid denna gången. när hade du äl?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester