• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-12-25 20:13:50 följande:
    gummsan, tyvärr ser inget på ditt. ser du på mitt?
    Ne tyvärr inte
  • Liten Léonie
    alexander2011 skrev 2011-12-25 20:16:10 följande:
    jo det tror jag det är därför jag inte fattar varför det blir såhär.
    Jag fick så förra månaden Rynkar på näsan Riktigt irriterad på mig själv eftersom annars hade jag aldrig vetat att det blev en kemisk graviditet (jättetidigt missfall) men ändå har jag testat som en tok denna månaden.. Tror det stressar mer än det gör nytta när man testar så tidigt eftersom man kanske "hinner" se en graviditet som sen inte stannar utan kommer ut med mensen... Är du med på hur jag menar?
  • alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 20:19:25 följande:
    Jag fick så förra månaden Rynkar på näsan Riktigt irriterad på mig själv eftersom annars hade jag aldrig vetat att det blev en kemisk graviditet (jättetidigt missfall) men ändå har jag testat som en tok denna månaden.. Tror det stressar mer än det gör nytta när man testar så tidigt eftersom man kanske "hinner" se en graviditet som sen inte stannar utan kommer ut med mensen... Är du med på hur jag menar?

men om jag skulle ha en kemisk grav borde jag inte ha en blödning? jag har ju inte blött en droppe. hmm tror det. vet inte vad jag ska göra. ska till bm i början av jan
  • Eddies
    LitenEmma91 skrev 2011-12-25 20:15:30 följande:
    Edd, tog båda mina idag, ena på morgonen och andra på kvällen när jag bara hållt mig en timme så om dina ser ut som mina så ÄR vi gravida! Har köpt cb, tar det i morrn och så blir det digitalt på ons:D
    ja jag tog ett med morgon igår och ett idag när jag hållt mig 3 timmar ::D:D ser likadana ut !!

wie grattis till oss  ! Hur länge har ni försökt ?
  • Liten Léonie
    alexander2011 skrev 2011-12-25 20:25:05 följande:
    men om jag skulle ha en kemisk grav borde jag inte ha en blödning? jag har ju inte blött en droppe. hmm tror det. vet inte vad jag ska göra. ska till bm i början av jan
    Nej det kom ingen blödning förrän ganska många dagar efter beräknad mens för min del.. Och då mkt och sen väldig sparsamt för att sluta helt direkt efter...

• alexander2011
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 20:36:55 följande:
    Nej det kom ingen blödning förrän ganska många dagar efter beräknad mens för min del.. Och då mkt och sen väldig sparsamt för att sluta helt direkt efter...

beklagar. är just nu på bim+7
  • LöjligaFamiljen

Alltså det är ju sjukt att man kan må så här illa så här tidigt... Urk...

• LinaLoj

Men! Det är ju RÖD DAG imorrn!!! Crap! Ingen post! 

• Skrutt 83

Jennie: tycker det syns! Speciellt när Pumann fixat! Håller tummarna för fin stegring!

LitenEmma91: Grattis!! Fint plus! :)

Carmat: tycker mig kunna ana något svagt på testet efter tiden hoppas så att du får ett fint plus snart!

• alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-25 21:00:57 följande:
    Jennie: tycker det syns! Speciellt när Pumann fixat! Håller tummarna för fin stegring!

LitenEmma91: Grattis!! Fint plus! :)

Carmat: tycker mig kunna ana något svagt på testet efter tiden hoppas så att du får ett fint plus snart!

jag hoppas jag med men jag börjar bli trött på det här. kommer nog inte lägga in nån bild mer förens det är starkare. om det blir starkare.känner mig gravid men varför blir inte testet starkare. kanske bäst o vänta tills nyår. då är jag på bim+14
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester