• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Odd:
    Kramar om!!!

pumann:
    Tack, ja man måste tänka så annars går det inte alls att komma framåt
    Som jag sagt tidigare i tråden, nu är det sluttestat innan BIM så att jag slipper "få veta" om något som ändå inte klarar sig hela vägen...

• Hoppaspåfler

Bim -4. Började helt plötsligt må illa för 3 dagar sedan, inte bara på morgonen utan känner mig åksjuk hela dagen och har väldigt ont i mina bröst sen flera dagar vilket jag iof brukar ha innan mens men har haft sen äl nu. Cigaretterna smakar skit o gör mig ännu mer illamående. Lite småont i magen till och från. Detta är vårat 9:e försök o jag tror faktiskt det är ett litet pyre som bosatt sig i min enrummare. Skall testa på Onsdag.

• sweasmamma
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-26 09:20:48 följande:
     Bim -4. Började helt plötsligt må illa för 3 dagar sedan, inte bara på morgonen utan känner mig åksjuk hela dagen och har väldigt ont i mina bröst sen flera dagar vilket jag iof brukar ha innan mens men har haft sen äl nu. Cigaretterna smakar skit o gör mig ännu mer illamående. Lite småont i magen till och från. Detta är vårat 9:e försök o jag tror faktiskt det är ett litet pyre som bosatt sig i min enrummare. Skall testa på Onsdag.
    åååhhh va spännande!! håller verkligen tummarna
  • sweasmamma
    Liten Léonie skrev 2011-12-26 09:18:51 följande:
    Odd:
    Kramar om!!!

pumann:
    Tack, ja man måste tänka så annars går det inte alls att komma framåt
    Som jag sagt tidigare i tråden, nu är det sluttestat innan BIM så att jag slipper "få veta" om något som ändå inte klarar sig hela vägen...
    jag tänkte också vänta och testa någon dag innan bara men det bästa är ju att vänta och se OM mensen kommer... men då dör ju tråden ut!!!! =)

hoppas det blir din tur snart!!

Som sagt vi hade sex EN gång dagen efter äl denna mån så jag hoppas ju inte på något alls... 
  • LitenEmma91

Starkare + på cb idag :D I morrn blir det digitalt

• slemtorsk i din bralla

Spännande med plus på gång... och tråkigt med plus som ändrat sig för er...

Väntar fortfarande på ägglossning.... är på dag17 i dag och brukar ha ägglossning på dag 12.... i går och förrgår när vi hade haft sex kom det några droppar blod när jag var på toa.. inte så att det blödde men det kom rosa på toapappret.

Inga tester har kommit i posten så jag kan varken testa ägglossning eller ev graviditet... har ju faktiskt inte testat mer än just TD och någon tyckte jag såg gravid ut nu i veckan haha..eller så är det bara att jag har gått upp i vikt igen ha ha...jag är inte gravid, jag är fet 

Ingen ägglossningsvärk, men däremot molvärk och ont i ryggslutet så min kropp har helt klart flippat ur sen ivf-behandlingen....

• Jennie83

Odd och liten leoni

gud va ledsen ja blir då jag läser =(

skickaar en massa kramar & håller tummarna för er till nästa gång!!! För bebis kommer de bli!!! Kram i massor!!!

• Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 23:47:23 följande:
    Tack Jennie. Det kommer gå vägen snart, vi har bestämt ikväll att vi ser detta som något bra. Naturen gör sitt jobb och det är bättre det... Finns en mening!
    Ser fram emot att se dina stegras nu
    Jo det är som du säger bättre naturen sköter sitt från början.
    har haft nu både ma och ett mf och Mf:et denna ång visst skit jobbigt men då visste jag direkt näe de blir inget dena gång. då jag fick ma:et de upptäcktes iv ecka 12 och då hade vi hunit berätta för alla osv fy så hemskt de va =/ önskar ingen varken mf el ma. det är skit!!!! fy ändå!!!!

Ja de hoppas jag med och att de stannar denna gång, men vågar ännu inte tro på de eftersom de vart så svagt.

Kram
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-26 09:57:18 följande:
    Spännande med plus på gång... och tråkigt med plus som ändrat sig för er...

Väntar fortfarande på ägglossning.... är på dag17 i dag och brukar ha ägglossning på dag 12.... i går och förrgår när vi hade haft sex kom det några droppar blod när jag var på toa.. inte så att det blödde men det kom rosa på toapappret.

Inga tester har kommit i posten så jag kan varken testa ägglossning eller ev graviditet... har ju faktiskt inte testat mer än just TD och någon tyckte jag såg gravid ut nu i veckan haha..eller så är det bara att jag har gått upp i vikt igen ha ha...jag är inte gravid, jag är fet 

Ingen ägglossningsvärk, men däremot molvärk och ont i ryggslutet så min kropp har helt klart flippat ur sen ivf-behandlingen....
    åhh vad spännande :) om du hade äl den 12:e så kan det varit en nidis du hade :) kan ju alltid
    oppas
  • Liten Léonie

Beklagar Jennie, inget jag önskar någon precis som du säger. Känner mig helt ok idag, det fanns en mening med detta och nu vänder vi blad och ser framåt. Dock inte en droppe blod idag men det kan omöjligt bli nåt av det som "var på väg att bli" så nu hoppas jag bara att kroppen känns vanlig igen.

Men oroa dig inte att ditt inte stannar, jag håller båda tummarna för dig nu istället

Kram

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester