• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LitenEmma91 skrev 2011-12-25 23:05:45 följande:
    Jag ser tyvärr ingen skillnad
    tack för att du kikade
  • Liten Léonie

Tack LitenEmma... Ja och vi ser ju hur bra det kan gå efteråt

• LitenEmma91
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 23:28:31 följande:
    Tack LitenEmma... Ja och vi ser ju hur bra det kan gå efteråt
    Precis!Glad
    Det kommer gå vägen för er också!
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 23:11:12 följande:
    Så otroligt glad att ni finns här tjejer. Så svårt att prata med vännerna som inte vet "ännu" utan bara vet att vi har sagt att bebis är välkommen.
    Återigen tusen tack...

Känns helt tomt nu och vet inte hur jag ska tänka men bebis kommer så är det bara.
    Sg vad som hade hänt =(
    beklagar så mkt!!!! blir så ledsen =( Kram
  • Liten Léonie

Tack Jennie. Det kommer gå vägen snart, vi har bestämt ikväll att vi ser detta som något bra. Naturen gör sitt jobb och det är bättre det... Finns en mening!
    Ser fram emot att se dina stegras nu

• Meja JP

Liten leone,ja ghoppas du inte tar illa upp att jag lägger ut bilder? för det är verkligen inte meningen.
    här är en redigerad,syns det nu? jag ser det här hemma nämligen,men svagt.mäh,när bilderna är i mobilen syns strecket mer,min syster såg det förut med.typiskt
  • Meja JP

naajs popcornplaya

har inga test kvar får gå in och beställa nya hoppas på att det är tydligare när jag får testen.

• Liten Léonie

Meja...

ABSOLUT INTE... Jag kommer tillbaka till tråden med mina test EFTER BIM nästa gång va så säkra. Glädjer mig att se era test är inte mindre engagerad bara för att Liten inte stannade.
    Tack för omtanken...

Och du... Tycker det ser ut som fn skugga, hoppas det stegrar

• Meja JP

Härligt liten leone,för jag gillar inte att trampas på tårna.
    Jaaa det ser vi fram emot men nu ska ni njuta av varann <3
    kul att du med ser,jag har testet här hemma och ser ett streck,och i mobolen ser jag streck.MEN när jag lägger upp dem här blir de blekare,tröttsamt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester