• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2011-12-25 18:28:18 följande:
    Jag tror att det är mkt svagare när det väl syns på stickorna/andra testen eftersom jag själv fick över 5 svaga CB innan det blev något alls på stickor/andra märkens test och då kom dom ett efter ett.. Jag tror det går vägen för oss Jennie Glad
    Ja så va de för mig också n sist då de blev mf också, o med pojkarna har jag bara testat med CB inga stickor alls.
    Ja jag hoppas på det, fö oss båda!! Och att de inte ska j*vlas för nån av oss =)
  • Liten Léonie

Nu hängde jag inte med hur du menade?

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-25 18:18:51 följande:
    jaaaaaaaaaaa.plus!!!!!!!!!!!
    ÄR de så??????????? =P  de va de sist du sa de också =P
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 18:36:50 följande:
    Nu hängde jag inte med hur du menade?
    Haha jag menade att jag inte använt stickor före än denna gång. grav med båda pojkarna använde jag bara cB.

o den här gången ja var gravd nu sist så tog de flera gånger CB innan ja fick två streck på stickorna =)

hoppas ja inte svammlade till nu =P
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-25 18:38:32 följande:
    ÄR de så??????????? =P  de va de sist du sa de också =P
    haha ... japp men dessa ser man ju KLART OCH TYDLIGT !!!!
  • alexander2011

men jösses vad det har hänt grjer i tråden idag på bara några timmar :) GRATTIS ALLA SOM HAR PLUSAT o jag ser massa sträck på testerna {#emotions_dlg.flower}
    funderar på om jag sj ska ta ett senare, mår fruktansvärt illa idag o har mensvärk av o till sen faktiskt några veckor nu. känns som mensen av o till ska komma närsom helst. borde så sätt igentligen vara gravid annars väldigt sken :(

• alexander2011
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-25 18:09:38 följande:
    Herregud! Julen går verkligen i plussens tecken grattis alla
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester