• Babysheep

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tinaturner222 skrev 2025-09-09 21:03:42 följande:

När har du bim?  ( Babysheep )

Jag har bim på fredag. Det är så jobbigt att gå runt och vänta och hoppas och analysera varje litet symptom. 
    Man blir ju knäpp!
  • Tinaturner222

Jaa, visst blir man det ! Men jag ser ju ditt sträck betydligt tydligare än mitt ! Tänkte du vänta tills på fredag med att testa igen? ♡

• Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 21:13:10 följande:

Jaa, visst blir man det ! Men jag ser ju ditt sträck betydligt tydligare än mitt ! Tänkte du vänta tills på fredag med att testa igen? ♡

Nej jag har tänkt testa igen imorgon bitti, kan absolut inte hålla mig tills fredag! 😅
  • Tinaturner222

Menar väl det hahahaha ! Uppdatera gärna här hur de gick ♡ håller tummarna för dig :D
    Jag tog ju ett till test på eftermiddagen för jag hade ett hemma o tänkte de skulle kännas bättre om jag fick se en liten linje en gång till.. Det testet ser ut så här, så känns ju verkligen som jag bara inbillar mig allt !

borde ju typ vänta 3 dagar till igentligen med det digitala som ligger o lockar på med hahah

• Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 21:26:28 följande:

Menar väl det hahahaha ! Uppdatera gärna här hur de gick ♡ håller tummarna för dig :D
    Jag tog ju ett till test på eftermiddagen för jag hade ett hemma o tänkte de skulle kännas bättre om jag fick se en liten linje en gång till.. Det testet ser ut så här, så känns ju verkligen som jag bara inbillar mig allt !

borde ju typ vänta 3 dagar till igentligen med det digitala som ligger o lockar på med hahah

Tack, jag återkommer imorgon! ❤️

Vänta med ditt digitala tills helgen, de är ju snordyra! Haha! 
    Har ni försökt länge?
  • Tinaturner222
    Babysheep skrev 2025-09-09 21:54:51 följande:
    Tack, jag återkommer imorgon! ❤️

Vänta med ditt digitala tills helgen, de är ju snordyra! Haha! 
    Har ni försökt länge?
    Sant faktiskt ! Köpte sånt testa trippel paket haha
    Nej inte igentligen. Men det är en helt annan historia ♡ och har väl det senaste börjat inse hur mycket jag innerst inne vill detta ♡ 
    Har ni försökt länge?
  • Babysheep
    Tinaturner222 skrev 2025-09-09 22:20:58 följande:
    Sant faktiskt ! Köpte sånt testa trippel paket haha
    Nej inte igentligen. Men det är en helt annan historia ♡ och har väl det senaste börjat inse hur mycket jag innerst inne vill detta ♡ 
    Har ni försökt länge?
    Åh, hoppas det går vägen för dig nu då. ❤️
    Vi har försökt sedan årsskiftet så det har blivit några negativa test..
  • Babysheep

Här är dagens test förresten. 
    Jag tycker mig se ett svagt streck men chatgpt säger att det är negativt. :(

• Tinaturner222
    Babysheep skrev 2025-09-10 06:58:59 följande:

Här är dagens test förresten. 
    Jag tycker mig se ett svagt streck men chatgpt säger att det är negativt. :(

Ja, de förstår jag att det blivit några test :( hoppas det går vägen nu !! Chatgpt säger negativt.. Men jag ser en linje på denna också ! Ser mer markant ut än den förra ♡ 
  • Livetpålandet16

Behöver hjälp att tolka detta test. Är 10 DPO, hade en blödning igår som skulle kunna vara en nidis. Jag tycker mig se ett streck men man vet ju inte om man blivit galen. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester