Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
När har du bim? ( Babysheep )
Man blir ju knäpp!
När har du bim? ( Babysheep )
Jaa, visst blir man det ! Men jag ser ju ditt sträck betydligt tydligare än mitt ! Tänkte du vänta tills på fredag med att testa igen? ♡
Jaa, visst blir man det ! Men jag ser ju ditt sträck betydligt tydligare än mitt ! Tänkte du vänta tills på fredag med att testa igen? ♡
Menar väl det hahahaha ! Uppdatera gärna här hur de gick ♡ håller tummarna för dig :D
Jag tog ju ett till test på eftermiddagen för jag hade ett hemma o tänkte de skulle kännas bättre om jag fick se en liten linje en gång till.. Det testet ser ut så här, så känns ju verkligen som jag bara inbillar mig allt !
borde ju typ vänta 3 dagar till igentligen med det digitala som ligger o lockar på med hahah
Menar väl det hahahaha ! Uppdatera gärna här hur de gick ♡ håller tummarna för dig :D
Jag tog ju ett till test på eftermiddagen för jag hade ett hemma o tänkte de skulle kännas bättre om jag fick se en liten linje en gång till.. Det testet ser ut så här, så känns ju verkligen som jag bara inbillar mig allt !
borde ju typ vänta 3 dagar till igentligen med det digitala som ligger o lockar på med hahah
Här är dagens test förresten.
Jag tycker mig se ett svagt streck men chatgpt säger att det är negativt. :(
Här är dagens test förresten.
Jag tycker mig se ett svagt streck men chatgpt säger att det är negativt. :(
Behöver hjälp att tolka detta test. Är 10 DPO, hade en blödning igår som skulle kunna vara en nidis. Jag tycker mig se ett streck men man vet ju inte om man blivit galen.