• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

vill nån mixtra me testet?

jaa jag vet inte alls vad ja ska tro jag  gjorde ett rfsu i morse med det visade med en svag skuggqa typ fick inte det på bild tror ja alla fall ni ser väl inget?
  • N1987
    sweasmamma skrev 2011-12-27 16:06:24 följande:
    nu ska vi kolla valp och köpa test , kommer tillbaka sen =) 

men KAN det vara färg som drar förbi??eller det syns inte så tydligt??

ursäkta mitt tjat =( 

Färg som drar förbi brukar försvinna på nån sekund. I alla fall för mig.. Det har hänt 2-3 gånger.. Det brukar synas ganska tydligt när det drar förbi men försvinner som sagt på nån sekund..
    Hundtjej in i märgen som jag är måste jag bara fråga vad ni ska titta på för valp? :) 
  • LillaPluppen

ursäkta mitt tjat =( 
    det KAN såklart vara så att det bara är det, det får vi veta om några dagar=)
  • N1987

Jennie83: Tror minsann att du är på tjocken! Dom ser breda och fina ut ju. När har du BIM?

• LöjligaFamiljen
    sweasmamma skrev 2011-12-27 15:48:12 följande:
    http://www.familjeliv.se/hem/pumann/gallery/phpkwhvmo.jpg
    Tycker det ser ut som ett solklart plus
  • Liten Léonie

ursäkta mitt tjat =( 
    Förlåt pumann men man ser på ditt test att det inte ens har hunnit komma upp ett kontrollstreck till höger när fotot tas, rädd att det är när kisset drar över som det blir så då... Så har mina varit men sen har det ändå gått att fota efter en stund, syns det fortfarande efter att testet är klart (det är ju inte klar när kontrollstrecket inte är där) då hade jag vågat tro på det. Annars inte...
  • LöjligaFamiljen

Haha kunde inte hålla mig å köpte ett tvåpack cb. Ville få ett riktigt plus Bim-2 nu på em...

• Liten Léonie
    sweasmamma skrev 2011-12-27 15:53:52 följande:
    första bilden jag tog !!
    Ser nu att det jag såg va på första bilden, på andra du la upp syns det bättre!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester