• Eddies

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pumann: Kan man kissa i en mugg och det fungerar ändå som vanlgit även om de hinner kallna ? HAHA jag trodde man var tvungen att testa direkt. sen tror jag att du inte ska stirra dig blind på dina utgångna test, OM det varit ett plus under den tidram som de gäller så är det positivt, då spelar det ingen roll om plusset försvinner eller inte =)

• LitenEmma91
    sweasmamma skrev 2011-12-27 13:20:22 följande:
    aha okej ,men det såg ut som mitt?? förlåt om jag tjaaatar =) finns inget streck kvar nu men om jag håller testet mot ljus ser jag svaaaaagt brett ..MKT SVAGT

Min kamera är väldigt dålig men det såg ut som ditt:P
  • LitenEmma91
    sweasmamma skrev 2011-12-27 13:20:22 följande:
    aha okej ,men det såg ut som mitt?? förlåt om jag tjaaatar =) finns inget streck kvar nu men om jag håller testet mot ljus ser jag svaaaaagt brett ..MKT SVAGT

Det finns lite test i mitt galleri under "test"
  • sweasmamma
    Eddies skrev 2011-12-27 13:22:08 följande:
    Pumann: Kan man kissa i en mugg och det fungerar ändå som vanlgit även om de hinner kallna ? HAHA jag trodde man var tvungen att testa direkt. sen tror jag att du inte ska stirra dig blind på dina utgångna test, OM det varit ett plus under den tidram som de gäller så är det positivt, då spelar det ingen roll om plusset försvinner eller inte =)

tror du inte??? ,men det kanske bara va som kisset drog förbi..kanske jadå det kan du göra men om du ex ställer det i kylen ska det vara rumstempurerat när du testar =)
  • Together90
    LitenEmma91 skrev 2011-12-27 13:26:13 följande:

Det finns lite test i mitt galleri under "test"

Du vet att alla hjärtansdag är 14/2 och inte 12/2 som står på din presentation :)
    Kram
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Ducky

Vad säger ni om det här? Är det plus? Jag har några dagar kvar till BIM. 

• sweasmamma
    Knasten83 skrev 2011-12-27 13:56:11 följande:
    Posten kommit än pumann?
    inte jag som väntar på posten =) hi hi... men va säger du om mina bilder,ligger 1 el 2 sidor bak =)
  • sweasmamma
    Ducky skrev 2011-12-27 13:56:25 följande:

KLART OCH TYDLIGT !!!!grattis
  • Together90
    Ducky skrev 2011-12-27 13:56:25 följande:

Ja ganska uppenbart ...gravid!
    Grattis 
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester