-
men kontrollstrecket kom ju upp och plusset va kvar men ... jag ger upp ändå =)Skrutt 83 skrev 2011-12-27 18:07:45 följande:Pumann: man ser absolut på testen, var det detta du tog för ett par dagar sedan? Vill inte grusa ditt hopp men har fått så på CB tydligt + som kommer upp direkt men sen försvinner innan kontrollstrecket kommer upp, har fastnat på bild, har då tyvärr inte varit nåt. Nu när jag fick + på CB så var det tvärtom, inget som syntes först men som kom det fram och blev jättetydligt och sen smalnade av men stannade kvar. Men det kan säkert vara olika Hoppas så att du får ett fint +, håller tummarna stenhårt för dig!!!
-
Timrasmus: Jag ser!!!!!!!!!!!!!!!11 trixade lite med din bild också
-
Puman: Vill bara förtydliga att jag inte kunde se dina bilder överhuvudtaget :P Hoppas det är något där!
-
Ingen som vill uttala sig om min bild? Tror ni jag haft ÄL? Förra månaden ältestade jag också men då fick jag ingen stegring utan alla teststreck blev lika svaga som det första typ. Idag är jag på dag 19 i cykeln så ÄL lär väl vara över nu om jag haft nån. Låg iallafall på dag 14, 16 och 18. Tror ni vi har prickat då? -
Dag 17 tycker jag ser ut som stegring =) Håller tummarnasplink skrev 2011-12-27 18:57:06 följande:
Ingen som vill uttala sig om min bild? Tror ni jag haft ÄL? Förra månaden ältestade jag också men då fick jag ingen stegring utan alla teststreck blev lika svaga som det första typ. Idag är jag på dag 19 i cykeln så ÄL lär väl vara över nu om jag haft nån. Låg iallafall på dag 14, 16 och 18. Tror ni vi har prickat då? -
tack . ingen fara ,tror inte det är nåt men det är okej ändå...=)cutepoison skrev 2011-12-27 18:52:21 följande:Puman: Vill bara förtydliga att jag inte kunde se dina bilder överhuvudtaget :P Hoppas det är något där!
-
dag 17 såg bra ut ...splink skrev 2011-12-27 18:57:06 följande:
Hoppas. Det ska ju vara lika starkt eller starkare men man vet ju inte om det hade blivit starkare om jag testat nån timme innan eller efter liksom..sweasmamma skrev 2011-12-27 19:00:56 följande:dag 17 såg bra ut ...
Förresten, ditt test såg positivt ut! Men skulle nog råda dig att testa digitalt eller ett annat märke för att vara på den säkra sidan. -
ja jag struntar i att testa ... =) kommer inte mensen tar jag ett digitaltsplink skrev 2011-12-27 19:02:46 följande:Hoppas. Det ska ju vara lika starkt eller starkare men man vet ju inte om det hade blivit starkare om jag testat nån timme innan eller efter liksom..
Förresten, ditt test såg positivt ut! Men skulle nog råda dig att testa digitalt eller ett annat märke för att vara på den säkra sidan. -
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Mina tester kom i dag!!!! Hela 150 ägglossningstester och 50 gravtester.. här ska testas...
bara för att jag mått så konstigt så tog jag ett gravtest men det var ju blankt så klart.. och ägglossningstestet gav fullt utslag... som jag misstänkte eftersom mina ägglossningsflytningar fick fart i natt och jag har haft ont i äggstockarna i dag
SÅÅÅ snart får jag börja gravtesta också ha ha ha... galen man är..
Till och med mannen förstår mig ju nu och log lite grand när jag tog med mig lådan in på dass...
"Du är ju testoman...." suckade han med ett leende, men var skulle testerna annars stå om inte på dass liksom?????