• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LöjligaFamiljen skrev 2011-12-27 16:29:04 följande:
    Ja Men blir lite orolig då det visar så starkt redan och med bara 2 timmars urin på em...

Tänk om det ät tvillingar igen? Förvånad 
    Höll på att skriva "det gör väl inget" men kom sen på att din "oro" kanske är befogad med tanke på att dina små är just små (relativt) fortfarande.
    Oroa dig inte för det nu, det hjälper ju inte att tänka så redan för är där två så är det ett faktum som kvarstår oavsett och då är det dumt att gå och lägga energi på att tänka att OJ vad gör vi då.. Redan nu.. Ta det när det visar sig i så fall.

KRAM och grattis till att det bor en liten där inne eller två Tungan ute 
  • LöjligaFamiljen

Ja vi skulle ju för alltid i världen i te vilja à bort dem om det visar sig vara två. Så eg spelar det ju ingen roll.. Men lite nervös för det blir man ju.hihii

• Soffiie
    Jennie83 skrev 2011-12-27 16:27:19 följande:
    hoppas verkligen, vet ju inte när ja ha bim har ej fått igen mensen sen mf.
    men ar fått total neg på alla test efter mf och 0 på hcg värdet dom tagit på sjukan. sen mf är jag på dag 32 tror ja
    jennie idag är jag på dag 40 efter missfallet,, jag var ju i v 7+3 har inte heller fått nå mens i mellan.. hm ser dunått på mina ja la upp idag?
  • Jennie83
    N1987 skrev 2011-12-27 16:29:40 följande:
    Beklagar verkligen..:( Jag har själv gått igenom 4 missfall på kort tid så jag förstår hur det känns. Men då finns det ju inget bättre plåster på såren än ett fint plus även om jag förstår att du är orolig att det ska gå snett igen.
    Skönt att du fått mäta ditt hcg till 0, då vet du ju att det inte är rester i alla fall! 
    Jag vågar mig i alla fall på ett grattis Glad 
    tackar, ja inte e de kul men e glad dom föjle upp o kolalde hcg värdet tills de va på 0 så man va säker.

hade ett ma mellan pojkarna o de va hemskt usch vill ej genomgå de igen. hade hunnit berätta för alla osv jätte jobbit, denna gång visst blev aj ledsen men de va så tidigt och blödde inge länge utan jag ville direkt försöka igen. så hopaps nu de är ett + och att de vill stanna =)
  • N1987
    Jennie83 skrev 2011-12-27 16:40:42 följande:
    tackar, ja inte e de kul men e glad dom föjle upp o kolalde hcg värdet tills de va på 0 så man va säker.

hade ett ma mellan pojkarna o de va hemskt usch vill ej genomgå de igen. hade hunnit berätta för alla osv jätte jobbit, denna gång visst blev aj ledsen men de va så tidigt och blödde inge länge utan jag ville direkt försöka igen. så hopaps nu de är ett + och att de vill stanna =)

Jo, det är ju skönare med tidiga mf. Nästan alla mina har varit tidiga i v. 4-5 förutom det första som var lite senare och då hade jag också hunnit berätta för en del.
    Håller tummarma. 
  • Liten Léonie
    Jennie83 skrev 2011-12-27 16:30:19 följande:
    vecka 6  fick jag mf ingen fara bara fråga =)
    Oki, jag har börjat sikta in mig på att mitt är ett mf som är på gång trots det starka strecket i morse. Bara känns så i kroppen... Borde man vänta nån månad nu eller kan man "köra" på som vanligt? Kan kroppen hoppa över ÄL och så efter mf?
  • sweasmamma

N1987!! Vi har varit och kollat på en lite blandras men det va inget för oss,söta såklart men inte va vi sökte.. detta va massor raser

imorgon ska vi kolla på labbe/dalmatin och sen efter det  labbe/fransk breton

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester