• cutepoison

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-27 19:16:20 följande:
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mina tester kom i dag!!!! Hela 150 ägglossningstester och 50 gravtester.. här ska testas...

bara för att jag mått så konstigt så tog jag ett gravtest men det var ju blankt så klart.. och ägglossningstestet gav fullt utslag... som jag misstänkte eftersom mina ägglossningsflytningar fick fart i natt och jag har haft ont i äggstockarna i dag

SÅÅÅ snart får jag börja gravtesta också ha ha ha... galen man är..

Till och med mannen förstår mig ju nu och log lite grand när jag tog med mig lådan in på dass...
    "Du är ju testoman...." suckade han med ett leende, men var skulle testerna annars stå om inte på dass liksom?????
    Lycka till då! :D 

Jag har också mått konstigt men börjar mer och mer tro att ÄL var försenad och då är det tekniskt omöjligt att jag är med barn. 
  • slemtorsk i din bralla
    HannaaaMaria skrev 2011-12-27 19:22:41 följande:
    Vad tror ni om det här?
    Ett spökstreck eller ett plus?

Det ser ju ut att ha rätt bredd nedtill men upptill ser det smalt ut... jag säger som jag alltid säger.. jag litar inte ett skvatt på CB tyvärr... men om det är lika brett hela vägen upp torde det räknas som positivt, men eftersom det är just CB så vet man ju aldrig
  • Jennie83
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-27 19:16:20 följande:
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mina tester kom i dag!!!! Hela 150 ägglossningstester och 50 gravtester.. här ska testas...

bara för att jag mått så konstigt så tog jag ett gravtest men det var ju blankt så klart.. och ägglossningstestet gav fullt utslag... som jag misstänkte eftersom mina ägglossningsflytningar fick fart i natt och jag har haft ont i äggstockarna i dag

SÅÅÅ snart får jag börja gravtesta också ha ha ha... galen man är..

Till och med mannen förstår mig ju nu och log lite grand när jag tog med mig lådan in på dass...
    "Du är ju testoman...." suckade han med ett leende, men var skulle testerna annars stå om inte på dass liksom?????
    Lycka till =)
  • slemtorsk i din bralla
    cutepoison skrev 2011-12-27 19:20:45 följande:
    Lycka till då! :D 

Jag har också mått konstigt men börjar mer och mer tro att ÄL var försenad och då är det tekniskt omöjligt att jag är med barn. 
    ja min ägglossning var rejält försenad men eftersom jag genomgått en ivf-behandling så är det tydligen "normalt" 6 dagars försening blev det så nu blir det ju senare BIM också....*suck*
  • Together90
    Vad tror ni om det här?

Jo det ser ut som ett pluss:)vilken dag i cykeln är du på?
    http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • Together90

Vad tror ni om det här?

Jag fixade lite med din bild...såhär blev det...:( ser så smalt ut :(

http://ohmamma.blogg.se|| Min son Oliwer föddes 10/9-09 || MA v9 10/4-11 MF v5 15/6-11 MA v10 14/9-11
  • HannaaaMaria

jag har inte haft min mens på 3 månader,
    den försvann helt två veckor efter att vi försökte intensivt att bli med barn.
    men jag tog ett test första månaden och då visade det neg. så jag trodde inte att jag var gravid.
    men nu testade jag igen, och då visade det ett svagt plus.

men jag tycker det ser ut som ett spökstreck tyvärr :( ?...

• HannaaaMaria
    Together90 skrev 2011-12-27 19:32:21 följande:

det ser väldigt smalt ut, är det dåligt alltså?...ska testa imorgonbitti! :)
  • sweasmamma
    Together90 skrev 2011-12-27 19:32:21 följande:
    ser ut som spök =(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester