Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Så vid mitt förr MF så började jag blöda på ÄL+15, då borde väl ägget fäst sig men släppt?
Tog ÄL-tester så jag vet ganska exakt då ÄL har skett.
Tack alla!
Jag vill bara säga att jag var heeeeeelt säker på att det var kört.
Testade ytterst svagt (en antydan) till positivt juldagen tror jag. Var sjukt trött och illamåande juldagen och annandagen och och i Tisdags fick jag feber och diarre, så det berodde alltså inte på graviditet utan MAGSJUKA! har dessutom testat negativt både på måndagen och tisdagen flera gånger. Sen sket jag i det när jag blev sjuk.
Igår vaknade jag dessutom med nacksspärr..har så jävla ont så jag funderar på om det är hjärnhinneinflammation, men ingen feber. Så det har varit riktigt neggo här. Och så detta..testade bara för skojs skull.. kollade i tre minuter på det...och det syndes inget först...så la det bara ifrån mig och gick iväg. Sen var det ett..vet ej om det var 10 eller 15 min senare..så jag hoppas det gills.
Pumann - bra med fötterna på jorden, men såklart så hoppas man så innerligt att det ska vara plus b
Tack snälla puman och pillanpernilla för att ni ger lite mer hopp och håller tummarna!
Nu kom snart 4-årige sonen och sa, helt ur det blå, "har du en bebis i magen mamma?" och jag svarade att jag inte har det. Då säger han "men det tror jag!"... Han vet ju såklart ingenting... Inte för att jag är vidskeplig men jag hoppas att han har rätt
Pumann: Det står att man ska läsa av det inom 5-10 minuter...vet inte hur lång tid efter jag tittade på det..men innan har det aldrig varit streck efter heller. Tror det kan ha gått 15-20 min efter?
LitenBus: Jag hoppas du har samma tur som mig, men jag vågar inte tro det än.