• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad håller baby 2012 på med nu då? Skit snack som vanligt som är för det första helt osant för det andra helt OT och förstör stämningen när man blir anklagad för massa skit som inte ens hör till tråden som mina barn som jag har vårdnad om. Baby 2012 fe fan i att uttala dig om saker du veta nada om och att ens skriva son du gör att ingen får önska mig lycka till visar ju bara hur jäkla empati lös du är så bra att du försvinner hörifrån så man slipper ditt skitsnack och ljugande on det ena ich andra och att du förstör tråden.

Blir så rasande mot såna här person angrepp tyvärr sitter jag med mobil annars hade jag anmält inlägget direkt till redax ich så hade du fått skri stopp direkt baby hoppas nån annan anmäler ot skit snacket från henne så inte hon river upp himmel och helvete här inne som jag sedan blir beskylld av att ha startat utan hon bitterfittan baby 2012.

• telgebo

Anmäl hennes inlägg kan inte själv då jag sitter inloggad på iphone ich är skitledsen hur man fan kan sprida och skriva sån skit i en tråd som man ändå ska lämna fy fan vad svinigt ont ich detta om mina barn vet hon inte ett snack om heller jag har delad vårdnad om alla mina barn med deras pappa ich har dom lika mycket som alla skilda föräldrar så ta fan reda på fakta innan du utrakar dig jävla idiot

• telgebo

Ursäkta alla men jag är så jäkla förbannad så jag gråter

• telgebo

Serajah vad är det för test? Jag får alktid som ett svagt streck på stickor så jag tolkar det alltid som negativt. Gett upp stickor för jag kan ändå inte testa med ett cb förrän jag är runt bim ändå och då kan jag lika gärna hålla mig dit ca än att bli tok förvirrad på stickor som ändå inte ger mig nåt konkret svar ha ha.

Ja försöker ignorera såna som hon men när man blandar in och påstår felaktigheter om mina barn då jävlar går man för långt. Ingen ska fan påstå nåt fel om mitt allt.

• telgebo

Snälla kan ingen anmäla henne så inte detta skit om mina barn ffa sprids ut på hela nätet fy fan jävla människa hoppas hon mår riktigt ruttet och kanske taskigt men hoppas hon inte plussar förrän hon får mer kunskap om hur fan beter sig.

• telgebo

Mizzi kan inte hålla käft alltså och fan den som anklagar mig sen för att startat bråket

• telgebo

PMS någon? Japp here we comes

Har fått höra att jag har ett jäkla charm humör då, det märks va? Ha ha

Lovisa Du ser vad trevlig jag blir. Normala fall skulle jag bli arg men nu räcker inte ordet as förbannad ens.

• telgebo

Mrs c tror inte du skulle vara lika lugn om nån uttalade lögner om din dotter. Tror du skulle gå i taket då. Har skrivit till denna baby och ja passande namn hon beter sig så

• telgebo

Moderator förlåt men mina barn uttalar man sig inte om på detta sätt och annat lossande missunnsamhet.

• telgebo

Vad fan lossande ska det inte stå utan opassande min telefon har ett eget liv

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester