Undrar precis som plopps varför ni testar så tidigt och tror det är nåt när ni får färglösa streck? Vet har trott det själv men vet bättre nu fick självt det på alla mina 20 stickor från bäst på test och var självklart inte gravid så eftersom jag aldrig skulle lita på ett sånt så måste jag ändå ta ett cb digital och då måste man ändå vänta tills man är bara nån dag före bim så skulle man lika gärna testa då och få ett tydligt svar istället för att få ett otydligt svar för man vet ju ändå inte om det är nåt och man blir ju bara ännu mer ledsen när mensen kommer om msn sett alla dessa färglösa streck.
Ända sticka jag fått gravid på var RFSU och få knallrött streck och få 2 dagar före bim totalt 12 dagar efter ÄL.
Lovisa tempen upp ynka 0.1 grad idag sa mantrat i huvudet hela tiden högre än 36.5 högre än 36.5 högre än 36,5 ha ha
Liten ökning, detta med slemmig öppning på tappen känner jag igen. Är det alltså ett dåligt tecken? Min tapp var skum i helgen mjuk på framsidan och mjuk på baksidan nu vågar jag inte känna igen men har jätte Mkt ganska rinniga lotions flytningar nu och är 3 dagar efter ÄL..