• telgebo

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har ni alla jättemycket mys vid ÄL? Känns som jag har för lite så nu oroar jag mig ändå för att ha missat gah!!! Mina hjärnspöken sätter fart. Alla verkar ju ligga varje dag men jag skulle inte fixa det tror jag.

• telgebo

Ja gudinnan fan vad du gödde mig du lagar ju mat åt ett helt kompani och Didos han var 10 mån då och E var 4 år då tror jag och din J var inte hemma så det var bara du jag och Evsom åt ha ha. Det var tider det.

Aldrig hos mamma i Sthlm nåt så vi kan ses?

Synd med katterna pappa har valp så på hela tiden man har fullt upp med den alltså är på exakt allt så läsa på paddan kan man glömma hos han och skriva på fl ha ha eller Messa man får inte ens äta ifred ha ha tur hon är söt som bara den.

• telgebo

Ja april 2010 gudinnan var tufft och kom du ihåg jag trodde inte på plusset ha ha det var du som sa hallå du är gravid ha ha. Fan helt otroligt att vi plussade alla tre i rad men jädrar vad vi bråkade minns du? Jag trodde inte på din ÄL där för det lät då jäkla skumt.

Ja du tror min kille och jag haft för lite mys han jobbar så sjukt mkt och orkar inte alltid och jag är inte så vidare bra på att hoppa på han ha ha

• telgebo

Fidelis men jag borde haft myset på måndagen istället för söndagen eftersom tappen var mer öppen då ha ha och jag hade ÄL i måndags. Fasen,

Ja du plus kommer inte alltid när man vill men när minst ana det förra gången så skulle jag ta ett långt break för jag orkade inte kämpa längre och var helt slut psykiskt då kom plusset.

Huldaskarin fy 1 år är lång tid. Om man liksom bara hade en vetskap när man skulle plussa igen skulle allt vara så mycket lättare.

Har inte heller rätta åldern 39 år snart så gissa nojjan om man plussar att få mf och MA som är vanlig vid den åldern.

• telgebo

Ser tyvärr inget streck men jag är nog blind för alla andra ser

Gudinnan ja du jag är ju inne på Fl kanske inte varje dag för före ÄL händer ju inget men efter så. Men du har inte henne kvar bara mobil men skriv när du kommer till Sverige bor ju nära din mamma om hon bor kvar på Sanna place i Ä.

Jag vet inte om jag har barnen då så ev drar jag med mig dom 2 yngsta iaf 2 åringen ha ha ja fatta hon är 2 år snart kom ihåg det som igår jag vänta henne

• telgebo

Kuben ser 2 streck fast om det är positivt vet i fasen jag skulle ta ett cb om jag fick detta resultat och hänga på låset utanför apoteket.

Ja men grejen nicesara var att jag fick ingen äl stegring fick negativt på fredagen tog inget dumt nog på lördagen och killen orkade inte sexa men natten mot söndagen så men ÄL testet var negativt ich på måndagen sjönk tempen och då syntes inte ens ett test streck på ÄL testet och jag brukar ju få åtminstone svaga men inte ens det så helt blankt men tecken på ÄL hada jag så ont var länge sen jag hade så var det inte ÄL så vette fan vad det var. På tisdagen så ökade tempen 0.3 precis som den ska så jag måste haft ÄL i måndags men fasen fick bara till det natten mot söndagen borde väntat och haft det natten MIT måndagen eller helst hela helgen plus måndag och tisdag men vem orkar? Var så öm inuti att jag knappt fixade myset då det kändes som ett blåmärke i mig typ längst in

• telgebo

Ser inget serajay på dina tyvärr.

Gudinnan kan inte komma åt din inbox bara gästboken och vill inte skriva mitt nr där så skicka mig inbox kan inte via mobil skitskumt.

Huldaskarin tackar men jag känner mig inte så ung längre och jag vet att jag har svårt att bli gravid numer och att det är pga åldern så tar det sig så är det helt otroligt. Håller mina tummar för många plus i tråden och för dig huldaskarin

• telgebo

Ifdorf jag vill att vi tar det privat försöker lägga till dig men nej det stämmer inte men haft det tufft med tvist med pappan.
    Försöker lägga till dig hos mig samt gudinnan.

• telgebo

Serajay så där får jag också på stickor typ som gråa eller färglösa streck där strecket skulle ha vart om det blev plus.

• telgebo

Undrar precis som plopps varför ni testar så tidigt och tror det är nåt när ni får färglösa streck? Vet har trott det själv men vet bättre nu fick självt det på alla mina 20 stickor från bäst på test och var självklart inte gravid så eftersom jag aldrig skulle lita på ett sånt så måste jag ändå ta ett cb digital och då måste man ändå vänta tills man är bara nån dag före bim så skulle man lika gärna testa då och få ett tydligt svar istället för att få ett otydligt svar för man vet ju ändå inte om det är nåt och man blir ju bara ännu mer ledsen när mensen kommer om msn sett alla dessa färglösa streck.
    Ända sticka jag fått gravid på var RFSU och få knallrött streck och få 2 dagar före bim totalt 12 dagar efter ÄL.

Lovisa tempen upp ynka 0.1 grad idag sa mantrat i huvudet hela tiden högre än 36.5 högre än 36.5 högre än 36,5 ha ha

Liten ökning, detta med slemmig öppning på tappen känner jag igen. Är det alltså ett dåligt tecken? Min tapp var skum i helgen mjuk på framsidan och mjuk på baksidan nu vågar jag inte känna igen men har jätte Mkt ganska rinniga lotions flytningar nu och är 3 dagar efter ÄL..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester