• Kastrull

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Älskar den här tråden!! Kikar in här titt som tätt, tänkte bidra med något också fast inte förrän imorgon på BIM - 5. Troligtvis toknegativt men ändå. 

• Skrutt 83

Gryta: fick ett fint + på bim-5/äl+9 så visst finns det goda chanser för plus imorgon! Håller tummarna!

• Alyssa

Tack för svar! Önskar bara att jag visste detta förra veckan innan jag betalade för 10st! ;)
    Men nu vet jag till nästa gång! Tack leone men jag har en sån hylsa redan. Tack ändå. Men spar den utifall min har råkat pajja under tiden den legat i badrumskåpet så får du pengar för frakten.

Beställer ni också på ebay? :€

• Skrutt 83
    Alyssa skrev 2012-01-09 12:48:32 följande:
    Tack för svar! Önskar bara att jag visste detta förra veckan innan jag betalade för 10st! ;)
    Men nu vet jag till nästa gång! Tack leone men jag har en sån hylsa redan. Tack ändå. Men spar den utifall min har råkat pajja under tiden den legat i badrumskåpet så får du pengar för frakten.

Beställer ni också på ebay? :€
    Köpte mina på billigatester. Men det finns många som säljer montiorstickorna på tradera har jag sett!
    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • MHe86

Sista testet jag hade hemma bim-2
    nån som ser nåt? ta er gärna friheten att mixtra med det..

• slemtorsk i din bralla

fortfarande bara en brunaktig flytning men negativt på testerna..räknar dag 1 från när mensen verkligen börjar.. sånt här slattande är inte mens enligt mig

• Liten Léonie

HAR SÅ OTROLIGT ONT i ryggslutet och i magen.. Haft det sen igår och ringde gyn.. Testen visar negativt sen en vecka ungefär men hon började yra om utomkvedshavandeskap.

Någon som haft och vet?

Jag blir rädd nu, tror ju bara att det är en smärtsam ägglossning men nu gör det SÅ ont.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester