• Nelliepop

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har nyligen haft ett x...

Jag hade inte alls ont... Blödde bara en massa =(

Är du orolig så åk in...

Lycka till       

• pluralfamilj

Hej tjejer!

testade korkat nog mitt på dan efter typ 2 timmar från förra gången Drömmer

direkt kom ett skitstarkt plus upp, inte det där vanliga halvsuddiga som brukar vara på CB
    utan jättestarkt... sen så försvann det och efter att det torkat syns inget alls...

mår illa, kissar ofta, gör ont i mage och rygg osv osv.

är på äl+12/13 tror jag, vet itne om man räknar från dan med det första äl-utslaget på stickan(?)

har hög temp idag, 37,5, och har ingen feber... märkligt!

nu vet jag inte om jag törs testa imorgon bitti, känns bara som det kommer bli negativt igen... vad tror ni? hur stor chans är det om det inte syns idag på dan?

• Liten Léonie

Jag ringde igen och fick "komma in så tar dom dig när dom hinner" Mmm snällt!!!
    Frågade om varför det skulle va X om jag se negativa tester då sa hon att ibland kan det va så... !!!
    Gör mest ont i ryggen nu och mellan varven DRAR det framåt...

• popcornplaya

Testberoende som jag är var jag ju tvungen att testa igen vid nästa toabesök...haha Nån som vill trixa lite? Anar en svag skugga irl men säkert bara spök.

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya
    Soffiie skrev 2012-01-09 13:58:39 följande:

är det någon som ser nått på mina test? Äl +7 idag =)
    Kanske kan ana något på nedersta.
  • popcornplaya
    Liten Léonie skrev 2012-01-09 15:03:00 följande:
    Jag ringde igen och fick "komma in så tar dom dig när dom hinner" Mmm snällt!!!
    Frågade om varför det skulle va X om jag se negativa tester då sa hon att ibland kan det va så... !!!
    Gör mest ont i ryggen nu och mellan varven DRAR det framåt...
    Skönt att få komma in ändå, tycker det är bättre att kolla en gång för mkt än en gång för lite. Är ju inte meningen att du ska ha så ont!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester