• Lindis1974

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nellie. Jag hade hormoner kvar i 7 veckor efter mitt test. Testade då en gång negativt oxå.
    Om testen nu blir starkare så är kan du nog vara säker på att är gravid igen.
    Jag fick rekommendationen att inte bli gravid på 2 månader efter mitt x. Vilket iof inte var något problem. Hade ingen sexlust direkt för jag blödde länge och hade ärr.

• piglettjejen

hej hopp har ni lust att säga vad ni tror om mina test!

tog dem imorse och nu på kvällen runt 17.30. jag är på dag 29 idag ska vara enligt min cykel bim-1.
    ♥ Bianca - 04 & Leon - 06 ♥
  • Rainbow brite
    piglettjejen skrev 2012-01-12 19:06:04 följande:

tog dem imorse och nu på kvällen runt 17.30. jag är på dag 29 idag ska vara enligt min cykel bim-1.
    GRATTIS det där betyder en BEBIS i din mage GravidSkål
  • sweasmamma
    piglettjejen skrev 2012-01-12 19:06:04 följande:

GRATTIS säger jag =)
  • piglettjejen

Tack men vågar verkligen inte tro på det!

Jag testade i måndags och då syntes inget. Har även sett pyttepytte blodaktigt och därför trott det var kört.

Fick mf i v.11 för precis ett år sedan så har liksom nästan gett upp hoppet:-/

• kanske 4a
    Nelliepop skrev 2012-01-12 13:38:38 följande:
    Jag skakar... jag gråter.... Clearblie visar GRAVID 1-2..

nu måste väl jag vara gravid??? 3 svaga posetiva på testlagret o 1 på clearblue...

Testade negativt i söndags med digital..

Kan ju inte vara gammla hormoner sen mitt x för 5 veckor sedan?????

Är jag verkligen gravid?????          
    Jaa vad roligt, stort grattis!! Jag tror absolut att det är en ny graviditet. Visst skulle du få komma tillbaka och ta nya HCG-prover?
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    lobot skrev 2012-01-12 19:59:04 följande:
    Kan någon hjälpa mig tolka dom här?!

Ser tyvärr ut som CB:s klassiska spökstrek :(
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • lobot

Misstänkte de =( Detta är från igår.  Idag tog jag digital som visa ej gravid =(
    Men ska inte köpa dessa mer då de hänt två månader i rad nu, tyvärr!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester