• Kaksmulan1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nelliepop. Kan du hålla dig hade det ju varit en fantastisk födelsedagspresent!

• Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-01-12 13:41:51 följande:
    Min älskade sambo fyller nu den 26 januari... Ska jag försöka hålla mig tills dess o berätta??? slå in ett test på morgonen.. Eller köpa ett par bebis strumpor???

Fattar inte att det är sant!!!!!!!  
    så kul =)

eller så ger d han en förtidig födelsedags present =) slå in testet och ge han det nu =)
  • Choccolat
    Nelliepop skrev 2012-01-12 13:41:51 följande:
    Min älskade sambo fyller nu den 26 januari... Ska jag försöka hålla mig tills dess o berätta??? slå in ett test på morgonen.. Eller köpa ett par bebis strumpor???

Fattar inte att det är sant!!!!!!!  

Vad roligt! Stort grattis!
  • Knasten83

Nelliepop: massa grattis!!!!! :) klart det håller, vi väntar ju barn, inte missfall när vi får plus!! Åh, din man kommer bli så glad!!!!

• Nelliepop
    angie91 skrev 2012-01-12 14:20:02 följande:
    Nelliepop Stort Grattis :D hoppas detta håller hela vägen fram :D{#emotions_dlg.flower}

Är så rädd att det ska sitta fel även denna gång...
  • Nelliepop
    Knasten83 skrev 2012-01-12 14:24:58 följande:
    Nelliepop: massa grattis!!!!! :) klart det håller, vi väntar ju barn, inte missfall när vi får plus!! Åh, din man kommer bli så glad!!!!
    Tack jag måste lyckas hålla mig till i kväll. Min gubbe kommer snart hem. Då ska vi upp till K-holm o hämta en mope till grabben..

Kan ju inte berätta i bilen=)=)=)  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester