• Soffiie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

knasten

jag vet inte exakt min bmi men hade äl den 2 eller 3 januari.. har ju ite fått mensen efter missfallet jag fick i november.. men jag tror det är fejk på cb för annars skulle det visat på testlagrets med.. men får såna konstiga tester med dem ska visa hur det ser ut nu när testet torkat

• JD79
    Knasten83 skrev 2012-01-12 12:21:43 följande:
    Vixan: jaså? Kan det också olika!? Att testa kvällstid.. Har testat ett par dar bara för att jag inte kan hålla mig och har ganska många test hemma.. Vilka tester kör du? Visa bild sen! ;)
    ja på mig är det så både med äl-tester och grav-tester, testar bara med testlagrets stickor, plussat 2 gånger tidigare och båda gångerna var testerna starkare kvällstid efter 16. japp ska lägga upp bild ikväll men tror inte de visar ngt så tidigt som bim -6 Rynkar på näsan
    Göteborgare
  • Nelliepop

Jag ska snart iväg o köpa ett clerablue digitala... Nervös som attan...

Har ju 3 positiva test redan.. Men tror inte på dom....  

• Soffiie
    Jennie83 skrev 2012-01-12 12:28:02 följande:
    Timrasmus: ser ett brett plus på CB
    Borde en testlagrets ge utslag med då om cb gör deT? och det som jag fotade det finns inte kvar nu det var där i 15 min kasnke sen försvann det har svårt lita på det..
  • Soffiie
    Nelliepop skrev 2012-01-12 12:29:00 följande:

lycka till.. berätta sen
  • Jennie83
    Soffiie skrev 2012-01-12 12:31:41 följande:
    Borde en testlagrets ge utslag med då om cb gör deT? och det som jag fotade det finns inte kvar nu det var där i 15 min kasnke sen försvann det har svårt lita på det..
    ja de e klart, svårt o veta då de försvinner också. men håller tmmarna ändå =)
  • mamma Linder
    Nelliepop skrev 2012-01-12 12:29:00 följande:

Håller tummarna för dig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester