• Kickioh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-13 07:36:14 följande:
    Vilka hääärliga plus... nu får ni allt smitta av er på oss rävar =)
    Jag ska verkligen göra mitt bästa! ;) *kastar gravidbaciller åt ditt håll*
  • piglettjejen

Har ju inte följt tråden innan jag la upp mina bilder igår men så roligt iaf att se flera plus!! Grattis! !

Själv tog jag nytt test imorse på sticks och blev då svagare än igår så nu är det bara att invänta mensen eller?

För om jag är gravid borde det väl blivit starkare?

BIM idag iaf och ja inget tecken än på mensen iaf...

• Kickioh
    piglettjejen skrev 2012-01-13 07:38:50 följande:
    Har ju inte följt tråden innan jag la upp mina bilder igår men så roligt iaf att se flera plus!! Grattis! !

Själv tog jag nytt test imorse på sticks och blev då svagare än igår så nu är det bara att invänta mensen eller?

För om jag är gravid borde det väl blivit starkare?

BIM idag iaf och ja inget tecken än på mensen iaf...
    Hcg fördubblas varannan dag har jag fått lära mig här på forumet. Så det kan mycket väl vara att du har en "låghormon-dag" idag. Testa imorgon också :)

Tack för Grattis och stort LYCKA TILL :)
  • Knasten83

Timrasmus: fick också minus och känner inget i kroppen så har tappat hoppet!
    Dumt iofs med tanke på att vi är på bim- 5... Flera dar kvar ju!! :)

• piglettjejen

Kickioh: tack för svaret då hoppas jag att det är så!! Tycker ju ändå att ingen mens och att det syns nåt på stickan borde vara hoppfullt

Ja det måste vara underbart att plussa!! Första barnet?

• Gummsan
    Soffiie skrev 2012-01-13 07:35:17 följande:
    har du testat något mer?jag är på äl+11 idag och MINUS känner mig ledsen
    Jo testade nyss.... minus här med.... Känner mig också ledsen...
  • popcornplaya

Åh vill bara bli av med skitmensen nu så man kan vänta in ÄL och få börja om igen. Är så seg väntan hela tiden.....

Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)
  • Soffiie
    Knasten83 skrev 2012-01-13 07:43:40 följande:
    Tokneg på bim-5.... :(
    bläää som mig.. vet att det inte är kört men det känns så...

jag brukar plussa på äl +9 eller10 så mans er svagt sen blir det starkare så det känns verkligen kört här
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester