• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2012-01-17 17:06:31 följande:
    Hållt mig sen tre så kan försöka fortsätta hålla mig.... jag som var pavag på toa annan :p
    men ååå testa vill jhu se kommer ju växa fast här tills d kommer med bild =)
  • simple82

De svider som tusan när jag kissar och även nu efteråt med en stund, känns som om jag måste gå kissa igen hela tiden, även små krampar i ländryggen och känns som om någon blåst upp min livmorder och stoppat in en korka..bästa förklaringen jag har...känner mig helskum..

• lillabambi
    Jennie83 skrev 2012-01-17 17:10:00 följande:
    men ååå testa vill jhu se kommer ju växa fast här tills d kommer med bild =)

Då får du sitta en stund till slutar 18.30 :p
  • Jennie83
    lillabambi skrev 2012-01-17 17:18:58 följande:
    'ååååååå =)
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-01-17 17:06:10 följande:
    lillabambi!! åååhhh va spännande!!!!! kommer sitta klistrad tills du testar =)

• Gummsan

Ingen feber eller något men 2a kvällen irad som jag har en grym influensavärk. Speciellt i svank och ben.... Fan gråter snart... Känner inget av påmorgon och förmiddag.... Skumt... Är vaccinerad med mot den så de kan det inte vara.....

• Kastrull
    lillabambi skrev 2012-01-17 17:18:58 följande:
    Va, ska du testa idag!! Åh va spännande. Själv väntar jag på att tanten ska lämna bygget.
  • Nelliepop
    Gummsan skrev 2012-01-17 18:38:05 följande:
    Någon som vet hur mycket antiinflamatoriska mediciner kan påverka att bli gravid?

Som tex vad????
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester