• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2012-01-17 19:01:51 följande:

Dålig bild, men ingen tvekan va?

Wow, stort grattis!!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    whywhy skrev 2012-01-17 19:02:57 följande:
    Här är bild från em.
    Syns det liite mer än från fm, eller? Detta kom inom 15 min.

Syns absolut bättre, kul! Ska snart testa igen också, hoppas på samma tur som dig.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Simple82: Låter exakt som UVI vilket är mycket otrevligt. Ring jourcentralen direkt.

• whywhy
    kanske 4a skrev 2012-01-17 19:08:29 följande:
    Syns absolut bättre, kul! Ska snart testa igen också, hoppas på samma tur som dig
    Åh, spännande:)) Jag håller alla tummar och tår ,hårt, hårt för oss alla!
    Babydust to everybodyGlad!!
    popcornplaya skrev 2012-01-17 19:06:20 följande:
    Tror allt att du är gravid!
    Jaa, tänk om det verkligen vore så och att det lilla grynet vill stanna denna gång:)
    Knasten83 skrev 2012-01-17 19:03:29 följande:
    Whywhy:: grattiiiiis!!!
    Tack- jag hoppas så klart, men, men... är ju en stund kvar till bim så....
  • Vattenmelon
    Gummsan skrev 2012-01-17 11:07:21 följande:
    Ganska bra artikel: www.aftonbladet.se/wendela/barn/article115762...
    Bra artikel, men irriterande kommentar av inlagdsill. Om jag skulle få pengar varje gång någon sa att det bara är att slappna av som krävs för att bli gravid så skulle jag vara rik vid det här laget. Lätt att säga så när man är åttabarnsmor.
    vattenmelon82.wordpress.com
  • kanske 4a

har testat nu men testet är fortfarande för rosa för att man ska kunna se något. Skuggor syns inte förrän efter det har torkat, och ja jag vet att man inte kan lita på dem då, men hoppas kan man väl få GladJag har både med tvåan och trean fått skuggor efter tiden gått ut, som sen blivit streck efter några dagar. Så jag lever på hoppet med risk för att bli besviken. Ska titta på det om en stund.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester